3 משוגעים רצו לברוח מבית משוגעים.
אז הם נכנסו לשקים של התפוחי אדמה.
השומר בא ראה שהשקים זזים, הוא בעט בשקים.
בשק הראשון לא היה קול, בעט בשני וגם לא היה קול.
כשבעט בשלישי המשוגע צעק: "גם אני תפוח אדמה".
נוצר בור בין גן עדן לגיהנום
ולא ידעו מי ישלם על התיקון שלו.
בגן עדן אומרים שגיהנום צריך לשלם,
ובגהינום שגן עדן צריך לשלם.
בסוף החליטו ללכת למשפט
והגיהנום ניצח.
למה ?
כי שם יושבים כל עורכי הדין.
ילד אחד מגיע הביתה ואומר לאביו:
"אבא,חסכתי 5 שקלים."
שואל האב: "איך עשית זאת בני?"
עונה הילד: "במקום לנסוע
באוטובוס רצתי אחריו."
צועק עליו האב: "איזה מטומטם,
אם היית רודף אחרי מונית,
היית חוסך 30 שקל."
איש אחד רצה להחליף את שם שלו, אז הוא נסע למשרד הפנים.
שאל אותו הפקיד: "למה אתה רוצה להחליף את שמך?".
ענה האיש: "כי הוא מביך אותי".
אמר הפקיד: "איך קוראים לך?".
ענה האיש: "יהושע חרא".
הפקיד כמעט צחק לאיש בפרצוף ושאל:
"אני מבין, למה תרצה לשנות אותו?"
ענה האיש: "מנחם חרא".
מהנדס השתגע לקחו אותו לפסיכולוג .
הפסיכולוג הביא לו דף ואמר תצייר כאן בית,
הוא צייר בית בקצה של הדף.
הוא שאל אותו למה ציירת בקצה הדף?
ענה לו המהנדס: "תגיד לי השתגעת, אתה יודע כמה עולה בית במרכז".