עובד אחד נפל ממשרדו שבקומה 20 ושבר את הרגליים.
לאחר שחזר לעבודה שואל אותו הבוס: "למה לא באת שבועיים לעבודה?"
עונה לו העובד: "נפלתי מקומה 20"
שואל אותו הבוס: "נו כמה זמן לוקח לעלות במעלית?...
שני אנשי צבא הולכים ברחוב וצולעים. כשהם מתקרבים זה
לזה אומר אחד מהם לשני: מלחמת לבנון, מוקש... לפני עשרים שנה.
עונה השני: קקי של כלב, כאן ברחוב... לפני חמש דקות...
בעל ואישה יושבים על הספה מול הטלוויזיה,
פתאום הטלפון מצלצל והבעל עונה:
שלום. לא אנחנו לא מעוניינים, לא תודה, להתראות!
האישה שואלת אותו תגיד מי זה היה?
הבעל ענה:
אימא שלך, רצתה לבוא לשבת
3 אנשים ברחו מהכלא.
לפתע הם שומעים סירנות ורצים להתחבא.
השוטר מוצא את הראשון מתחת לאופניים ושואל אותו "מה אתה עושה?", הוא משיב "אני מתקן את האופניים".
השוטר מוצא את השני מתחת למשאית ושואל אותו "מה אתה עושה?", הוא משיב "אני מתקן את המשאית".
השוטר מוצא את השלישי מתחת לחמור ושואל אותו "מה אתה עושה?", והוא משיב: "הרגע נולדתי".
טיפש אחד הולך ברחוב עם דלת על גבו.
שואלים אותו חביריו למה אתה הולך עם הדלת שלך לכל מקום?
משיב הטיפש: ככה אני יכול להיות בטוח שגנבים לא פורצים לי את הדלת.