שלושה בריונים נכנסים למסעדה וצועקים בקולי קולות "מי זה חיים?".
קם אחד הסועדים ועונה: "אני חיים".
הבריונים מתקרבים אליו ומתחילים להרביץ לו מכות והוא צוחק.
הבריונים מרביצים לו חזק יותר והוא ממשיך לצחוק.
הם שואלים אותו: "למה אתה צוחק?".
עונה האיש: "כי עבדתי עליכם, אני לא חיים!".
אמא: שולה בואי רגע
שולה: חלאס אמא די עם השיחות האלו, די לרמוז שבא לך נכד, כל שיחה אותו דבר
אמא: מה הקשר? קניתי לך חית מחמד בואי תראי
שולה: אין קשר ללהביא ילד?
אמא: ממש לא, מה עשית ממני?! קניתי לך מתנה חית מחמד
שולה: מה קנית?
אמא: חסידה.
גנב פורץ לבית ובאמצע הלילה שומע קול: "אני רואה אותך!".
הוא מסתכל מסביב ולא רואה כלום, וממשיך לחפש.
שוב נשמע הקול: "אני רואה אותך! אני אתפוס אותך"
הגנב המבוהל מדליק פנס, ומגלה תוכי בתוך כלוב.
הוא נושם לרווחה ושואל את התוכי: "מי אתה? איך קוראים לך?".
התוכי עונה: "אני משה. וזה שוקו, הפיטבול של הבית, מאחורי הספה!".
איזה אחד יושב בחדר עם כל החבר`ה שלו לידו,
הוא מת להפליץ ולא נעים לו.
חשב לעצמו הבחור אני יתן מכות על הרגל וכך אף אחד לא ישמע.
נותן מכות מכות, תוקע נוד, רואה שאף אחד לא שם לב ואומר לעצמו " וואלה יש לי עוד אחד" .
אז הוא נותן מכות חזקות יותר ומשחרר.
בא אליו חבר שלו ואומר לו "תגיד לי גבר מה אתה עושה?"
הוא עונה: "נרדמה לי הרגל ואני מנסה להעיר אותה"
חבר שלו עונה לו:
"שמע, לפי הריח נראה לי שהיא מתה" .
ילד אחד חוזר שמח הביתה ואומר לאמא שלו: "אמא! דרכתי למישהי על הרגל, מיד התנצלתי והיא נתנה לי שוקולד"
אמא: "איזה יופי, והודתה לה על השוקולד?"
ילד: "לא! דרכתי גם על השנייה"