שולחים מחבל כורדי להתאבד בתל אביב. הכורדי מגיע לדיזינגוף, מצלצל ושואל: "יש מסביבי 100 איש, להתאבד?" - אז הם אומרים לו: "לא, זה מעט, אל תתאבד". מגיע לבנייני עזריאלי, מצלצל ושואל: "יש מסביבי 1000 איש. להתאבד?" "כן, כן, תתאבד! זה הרבה אנשים!". טיק טק מוציא הכורדי אקדח, ויורה לעצמו בראש!!!
הבוקר, בדרכי לעבודה, פונה אלי לפתע ילד כבן 12 ואומר: סליחה אדוני, אני יכול בבקשה לקבל סיגריה?
הייתי בשוק. אתם מאמינים שיש ילדים כל כך מנומסים בגיל הזה?...
יהודי אחד נכנס לבר,מתיישב,וצועק לברמן-יו יו ניגר,תביא לי בירה... הברמן מתעצבן מההערה הגזענית על הצבע עור שלו אך שותק ומביא לו בירה... לאחר שסיים את הבירה,היהודי צועק שוב לברמן-יו יו שחור,תביא לי בירה, הברמן מתעצבן,סוגר את היד לאגרוף מעצבים אך מיד מרגיע את עצמו ומניח ליהודי את הבירה... היהודי מסיים את הבירה וצועק שוב לברמן- יו יו כושי סמבו,תביא לי בירה, הברמן מתחרפן וצועק לו-היי תקשיב,אם המצב היה הפוך והייתי צועק לך ככה הערות גזעניות איך היית מרגיש הא??!??! היהודי משיב-לא יודע בוא נבדוק... הברמן והיהודי מתחלפים...והברמן צועק ליהודי שנמצא כעת בבר-יו יהודון!! תביא לי בירה.... היהודי ניגש לברמן ואומר לו-סליחה אנחנו לא מוכרים כאן לשחורים