במכון לסקרים החליטו לעשות סקר ולשאול אנשים: "סליחה מה דעתך על המחסור בלחם בעולם"? ואלו היו תוצאות הסקר: בסומליה ענו:"מה זה לחם?" בארה"ב ענו: "מה זה מחסור?" באירן ענו: "מה זה דעה?" בישראל ענו: "מה זה סליחה?"
ארנב אחד נכנס לקיוסק והוא שואל את המוחר יש לך מיץ גזר אומר לו לא
אחרי יום שואל אותו שוב פעם יש לך מיץ גזר
אומר המוכר לא
אמר לעצמו המוכר בואנה אנשים רוצים מיץ גזר למה שלא נביא
טוב המוכר הביא מיץ גזר ונכנס הארנב ואומר לו יש לך מיץ גזר אומר לו כן אומר לו הארנב נכון שזה מגעיל
לבדיחה אחת הייתה חברה מאוד קרובה והן היו ממש כמו שתי אחיות.
יום אחד חלתה אותה בדיחה עד שלא יכלה לקום מהמיטה.
לכן חברתה טיפלה בה, עזרה לה להתאושש, הכינה לה תה, מדדה לה חום, קנתה לה תרופות... איזו בדיחה טובה, הא?
גבר בתרדמת שוכב בבית החולים חודשיים, כשכל הזמן הזה אשתו יושבת לצדו ומתפללת שיקיץ. פתאום הוא מתעורר ומסמן לה להתקרב. "את יודעת מה, היית לצדי כל הזמן. כשפיטרו אותי היית שם לתמוך בי. כשהעסק שהקמתי פשט רגל נשארת לצדי לחזק אותי. כשירו בי ישבת ליד מיטתי כל הלילות. כשהפסדנו את הבית עדיין המשכת להאמין בי. את יודעת מה אני חושב?". "מה, יקירי?", שואלת האשה ברוך. "אני חושב שאת מביאה לי מזל נאחס
לפני שנים רבות חי מלך שהיו לו את כל סוגי הפירות. יום אחד שלושה גנבים פרצו לשדה הפירות וגנבו פירות,יום אחר כך תפסו אותם ואמרו להם טוב לא נהרוג אתכם אבל העונש הוא שאנחנו נעמוד על ביניין רב קומות ונזרוק עליכם את הפרי שגנבתם ונביא אמבולנס שיאסוף אותכם לבית חולים הגנבים אמרו:מוסכם.הראשון גנב שזיפים זרקו עליו באמבולנס הוא בוכה בוכה . השני גנב אפרסקים זרקו עליו אבל באמבולנס הוא צוחק צוחק צוחק שואלים אותו הרופאים למה אתה צוחק הוא ענה :השלישי גנב קוקוסים...
איש אחד יושב במרכז העיר מעמיד קופסת נעלים ומשחק עם הכלב שלו עליה דמקה, הרבה אנשים מתכנסים מסביב לראות את הדבר המדהים הזה, אחד האנשים פונה לאותו האיש ואומר לו, וואו איזה כלב חכם יש לך, עונה לו האיש מה חכם ? זה כבר 3:2 לי !