אמא: שולה בואי רגע
שולה: חלאס אמא די עם השיחות האלו, די לרמוז שבא לך נכד, כל שיחה אותו דבר
אמא: מה הקשר? קניתי לך חית מחמד בואי תראי
שולה: אין קשר ללהביא ילד?
אמא: ממש לא, מה עשית ממני?! קניתי לך מתנה חית מחמד
שולה: מה קנית?
אמא: חסידה.
כולם חיות, רק עומר-אדם
כולם מדליקים נרות, רק יאיר- לפיד
כולם טיפשים, רק יורם-גאון
כולם ישראלים, רק צדי- צרפתי
כולם בנות, רק זהבה- בן
כולם סיגליות, רק ליאור- נרקיס
כולם בארץ, רק אמא של דודו- טסה
כולם זורקים אבנים, רק בני- סלע
ואם לא הבנת אז חיים- יבין
היו זוג נשוי מלא שנים.
יום אחד האישה אומרת לבעלה:אני חושבת שאתה לא אוהב אותי יותר!
הבעל אומר:מה פתאום אני אוהב אותך!מה אני יכול לעשות כדי להראות לך שאני אוהב אותך?
האישה אומרת:תביא לי שן של זבוב
טוב...הבעל חיפש בכל העיר עד שמצא זבוב , הוציא לו את השן והביא לאישתו . הנה שן של זבוב הוא אמר
האישה אמרה :באמת אתה אוהב אותי!
טוב... בלילה האישה שמעה זזזזזזזזז היא קמה וראתה זבוב....
הזבוב אומר לה:את מרוסה את מרוסה?
איש אחד עובר ברחוב.
לפתע הוא רואה בית עולה באש,
ומולו עומד איש קירח שלוב ידיים.
"של מי הבית הזה?" שואל האיש.
"שלי" עונה לו הקירח.
"מה אתה אומר?!" אומר האיש.
"אם זה היה הבית שלי אני הייתי תולש ת'שערות".
"ומה אתה חושב שעשיתי?" ענה לו הקירח.
אב אחד נשאר להשגיח על בתו הקטנה. הילדה, בת שנתיים, משחקת בערכת התה שקיבלה וניגשת לאבא להציע לו ספל.
האב נהנה מהתלהבות בתו, ושותה מהספל שהיא מביאה לו. בכל פעם שסיים לשתות, הביאה לו הילדה עוד כוס מים כאילו שזה תה.
בשלב מסוים שבה האם הביתה ורואה את בעלה הנלהב משחק עם הילדה. "הנה תראי", צוחק האבא ופונה לבתו: "חמודה, תראי לאמא איך את מגישה לי כוס תה".
הילדה ממהרת ומביאה לו עוד כוס, שישית במספר.
"תגיד", מחייכת האם לבעלה, "עלה בדעתך שהמקום היחיד אליו היא מגיעה כדי להביא לך מים, הוא האסלה?"...
ישראלי אחד בחו"ל פוגש ישראלי אחר
מאיפה אתה? שאל הישראלי הראשון
מצפון תל אביב ענה השני.
ובמה אתה עובד פה?" שאל הראשון
אני מתפרנס מכתיבה ענה השני.
יפה! מה אתה כותב? שאל הראשון.
כותב לאבא שלי שישלח לי כסף ענה השני.