אישה אחת עולה לאוטובוס מוצאת מישהו ודופקת לו בגב,
הוא מסתובב אליה והיא מביאה לו בוטנים.
ככה איזה 4 פעמיים.
האוטובוס הגיעה לתחנה הסופית והאיש שואל מדוע
את מביאה לי כל רגע בוטנים?
האישה עונה: אין לי שיניים, אני רק מוצצת את הבוטנים, חבל לזרוק.
טיפש אחד הולך ברחוב עם דלת על גבו.
שואלים אותו חביריו למה אתה הולך עם הדלת שלך לכל מקום?
משיב הטיפש: ככה אני יכול להיות בטוח שגנבים לא פורצים לי את הדלת.
איציק ובבר הולכים לבריכה איציק נכנס ראשון אחרי כמה זה בבר שואל את איציק:איך המים?
ואיציק עונה;בסדר אבל בחמש דקות הראשונות קר מאוד
אז בבר אומר:אז אני יכנס עוד חמש דקות!
איש: "למה ברחת מחדר ניתוח" ?
חולה: "האחות אמרה `תהיה חזק, אל תתרגש, זה ניתוח פשוט` ".
איש: "אז מה ? בסך הכל היא ניסתה להרגיע".
החולה: "כן, אבל היא דברה עם המנתח".