אמא אחת מגיעה לקחת את הילד שלה מהגן ורואה את כל הילדים בפלאפונים, והגננת ישנה על ספסל.
האמא מעירה אותה ושואלת:
"תגידי את לא פוחדת שכל הילדים יברחו לך?!"
הגננת:"לא, הם לא יכולים לברוח,
ה-WiFi רק עד הגדר..."
בבית ספר רוצה שנקום מוקדם כמו תרנגולים נסחוב את התיקים כמו חמורים נרוץ לבית ספר כמו איילות נהיה חרוצים כמו נמלים נהיה בשקט כמו דגים ושנעתיק מהלוח כמו קופים ואחרי כל זה המורה אומרת לנו להפסיק להתנהג כמו גן חיות......
אני לא הולך יותר לבית הספר!", הודיע הבן לאמו.
"מה קרה?", שואלת אמו.
"כל הילדים בבית הספר מציקים לי, מכנים אותי בשמות, זורקים עליי פצצות מים וזה עוד כלום - גם כל המורים נגדי".
"אין לך ברירה", נאנחת האם, "אתה חייב ללכת לבית הספר".
"אבל למה, אמא?", שואל הבן בייאוש.
עונה האם: "כי אתה המנהל".
ילד אחר איחר לשיעור.
המורה שאלה אותו למה איחרת
הילד ענה זה בגלל אמא שלי
המורה שואלת: למה בגלל אמא שלך?
הילד עונה: קמתי מאוחר
המורה עונה: איך זה קשור לאמא שלך?
הילד עונה: היא ילדה אותי
המורה שואלת את רן: אם תצא לטבע וקרנף יתקוף אותך, מה תעשה?
רן אומר: אני אתחבא במערה.
המורה: אם פיל יתקוף אותך, מה תעשה?
רן: אני אתחבא במערה אחרת.
המורה: ואם יתקוף אותך דינוזאור, מה תעשה?
רן: אני אתחבא בעוד מערה.
המורה: מאיפה אתה מביא את כל המערות?
רן: מאיפה שאת מביאה את כל החיות.
תכלס למה צריך בית ספר ?
מוזיקה-בשביל זה יש יוטיוב
מתמטיקה-יש מחשבון
ספורט-בשביל מה יש לנו wii
שפה-אנחנו יודעים לדבר מגיל שנתיים
היסטוריה-יש ויקיפדיה
תרבות ישראל-חחח כאילו הישראלים מתורבתים
כימיה-ננסה מקסימום משהו יתפוצץ
אומנות-בשביל מה יש סובלנות
אנגלית-אנחנו נסמוך על דורה