המורה שואלת את דני, כמה זה 10 ועוד 5 ?
דני חולץ את הנעליים
המורה: למה אתה חולץ את הנעליים ?
דני: אני צריך גם את האצבעות של הרגליים כדי לפתור את השאלה הזאת.
מאיר בא לאמא שלו ואומר לה : זוכרת שעשינו הסכם
שאם אני מקבל במבחן 100 את נותנת לי 100 שקל ?
אז האמא שמחה ואמרה : כן, נו...
אז הילד אמר : טוב, אז תביאי 50 !
"אם יש פה אידיוט בכיתה שיקום!"
אמרה המורה, ובמשך כמה דקות לא קרה כלום.
פתאום התרומם תלמיד אחד.
"כן אדוני" אמרה המורה "אולי תסביר לכולם למה עמדת?".
"פשוט ראיתי אותך עומדת המורה" ענה התלמיד והוסיף
"לא נעים שאת האידיוט היחיד"