איך היה בבית הספר?
יוסי חזר הבייתה אחרי בית ספר.
אבא: איך היה בבית ספר?
יוסי: כיף
אבא: יופי! מה עשית היום?
יוסי: הברזתי
לבדיחה אחרת לחצו כאן
המורה: יואב בוא תראה לנו איפה נמצא יבשת אמריקה.
יואב בא ומצביע על יבשת אמריקה.
המורה: ילדים מי גילה את אמריקה?
ילדי הכיתה: יואב גילה את אמריקה!
המורה: דני, מה זאת זווית ישרה?
דני: זווית שהיא לא משקרת ?
רוני נרדם באמצע השיעור, המורה התעצבנה ואמרה "מיה, את יושבת ליד רוני, תעירי אותו" מיה הסתכליה עליה ואמרה "תעירי אותו את, את הרדמת אותו..."
המורה: "נועם, במה אבא שלך עובד?".
נועם: "הוא קוסם".
המורה: "איזה יופי, ומה הקסם הכי מצליח שלו?".
נועם: "לחתוך אנשים לשניים!".
המורה: "ותגיד, כמה אחים ואחיות יש לך?".
נועם:" "3 אחים וחצי".
המורה: היום כל מעשה טוב שאתם עושים תקבלו צ'ופר.
למחרת
תלמיד: המורה אני עזרתי ל-20 איש לרדת במשקל!!!
המורה: יפה מאוד איך עשית את זה?
תלמיד: הפלצתי במעלית וכולם עלו במדרגות .
מורה : באיזה מלחמה מת נפוליאון?
תלמיד: במלחמה האחרונה שלו!!!
המורה: גיא מדוע זרקת אבנים על עומר?
גיא: כי הוא הרביץ לי!
המורה: מתי?
גיא: אחר-כך.
רבי נחמן לא היה אומר "אין שום יאוש בעולם כלל"
אם הוא רק היה יודע מה זה בית ספר...
מתי יגמרו להשתמש בעפרונות?
תשובה: בבוא העט
אם כל טיפש היה עץ
חדר מורים היה פרדס...
מורה: שאני הייתי קטנה ידעתי את כל שמות ראשי הממשלה
תלמיד: יופי שאת היית ילדה היה רק 5 ראשי ממשלה
יום אחד המורה שאלה שאלה בכיתה.
תלמיד הרים את היד כדי לענות.
המורה אמרה: "אני רוצה לראות עוד אצבעות!"
אמר התלמיד: "מה עוד אצבעות? מה אני תמנון?!"
בית ספר זה כמו אצטרובל...
אף אחד לא באמת צריך אצטרובל
המורה: יוסי, איזה 3 בעלי חיים גרים במדבר??
יוסי: 3 גמלים
למה מורות סופרות עד 3?
כי הן לא יודעות לספור עד 10..
בדיחה על איך היה בבית הספר? , הבדיחה איך היה בבית הספר?
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן