מפקח מגיע לבית ספר.
הוא שאל ילד אחד: מי שבר את לוחות הברית? עונה הילד: מבטיח לך שזה לא אני!
המפקח עובר ושואל עוד שלושה ילדים מי שבר את לוחות הברית וכולם עם אותה התשובה.
הולך המפקח למנהל, מספר לו את הסיפור
והמנהל אמר: בוא נגמור עם הסיפור מהר,
תגיד לי כמה זה עלה ואני אשלם לך
ילד אחר איחר לשיעור.
המורה שאלה אותו למה איחרת
הילד ענה זה בגלל אמא שלי
המורה שואלת: למה בגלל אמא שלך?
הילד עונה: קמתי מאוחר
המורה עונה: איך זה קשור לאמא שלך?
הילד עונה: היא ילדה אותי
המורה מעיינת בדף ההכתבה של דניאל ואומרת: ''דניאל, הכתיבה שלך מאוד השתפרה. מצאתי רק תשע שגיאות!''.
דניאל: ''מצוין!''.
המורה: ''ועכשיו אבדוק את השורה השנייה...''.
מורה: יוסי תוריד את הרגליים מהשולחן אתה לא בבית!
יוסי: גם בבית אני שם רגליים על השולחן!
מורה: מה אמא שלך אומרת על זה?
יוסי: תוריד ת'רגליים מהשולחן! אתה לא בביה"ס!