המורה ביקשה לצייר ציור. לאחר זמן מה עברה המורה לראות מה ציירו התלמידים. המורה הגיעה אל יוסי ושאלה: "מה ציירת?", יוסי: "פרה עם משקפיים", המורה: "אני רואה רק ריבוע?", יוסי: "זה מראה"
המורה: היום כל מעשה טוב שאתם עושים תקבלו צ'ופר.
למחרת
תלמיד: המורה אני עזרתי ל-20 איש לרדת במשקל!!!
המורה: יפה מאוד איך עשית את זה?
תלמיד: הפלצתי במעלית וכולם עלו במדרגות .
מאיר בא לאמא שלו ואומר לה : זוכרת שעשינו הסכם
שאם אני מקבל במבחן 100 את נותנת לי 100 שקל ?
אז האמא שמחה ואמרה : כן, נו...
אז הילד אמר : טוב, אז תביאי 50 !
המורה: "עומר תראה לנו על המפה היכן נמצאת יבשת אמריקה".
עומר ניגש למפה ומראה באצבעו על אמריקה.
המורה: " יפה! ועכשיו תלמידים מי יאמר לי מי גילה את אמריקה?
כל התלמידים עונים: "עומר".
שלומי כל הזמן עשה שגיאות כתיב, והיה כותב 'אלחטי' במקום 'הלכתי', יום אחר המורה של שלומי התעצבנה ואמרה לו להשאר אחרי הלימודים ולכתוב מאה פעמים על הלוח 'הלכתי', למחרת המורה הגיעה בבוקר לבדוק את הלוח וראתה את הלוח מלא במילה 'הלכתי' ולמטה, ליד סוף הלוח "המורה, כתבתי על הלוח 50 פעמים 'הלכתי' ואז נגמר לי המקום אז אלחטי הביתה.