אחד התלמידים שאל את המורה:
"את חושבת שזה הוגן להעניש ילדים על דברים שהם לא עשו?"
המורה עונה:"בוודאי שלא!"
אז התלמיד אומר:"יופי, כי לא עשיתי שיעורים..."
תלמיד אחד מתקשר למורה שלו באמצע הלילה:
"המורה, סליחה שאני מעיר אותך ככה, אבל יש מצב שתחזרי על השיעור שהיה היום?"
המורה: "מה? הוא היה עד כדי כך מעניין?".
התלמיד: "לא, פשוט אני לא מצליח להירדם".
אחד התלמידים שאל את המורה:
"את חושבת שזה הוגן להעניש אנשים על דברים שהם לא עשו?"
המורה ענתה: "בוודאי שלא!"
אז התלמיד אמר: "יופי, כי לא עשיתי שיעורים..."
פעם ילד הלך לבית ספר,
מתי שנגמר בית ספר אמו שואלת:
איך היה היום הראשון בבית ספר?
ילד: היה בסדר, אבל לא נראה לי שהמורה שלנו חכמה
אמו: למה?
ילד: בגלל שהמורה לא יודעת כלום
הכל היא שואלת אותנו