מנהלת ראתה קבוצה של ילדי כיתה א' שהתגודדה בפינת החצר והחליטה לברר מה קורה שם. היא ניגשה למקום ושאלה את הילדים, "במה אתם משחקים?" "אנחנו מחליפים שקרים", הם סיפרו לה, "מי שמספר את השקר הכי גדול בעולם יקבל את הכלב שמצאנו." "הו! איזה דבר נורא", התקוממה המנהלת, "כשאני הייתי בגילכם לא שיקרתי אף פעם." צעקו כל הילדים בפה אחד, "הכלב שלך..."
מורה: יוסי תוריד את הרגליים מהשולחן אתה לא בבית!
יוסי: גם בבית אני שם רגליים על השולחן!
מורה: מה אמא שלך אומרת על זה?
יוסי: תוריד ת'רגליים מהשולחן! אתה לא בביה"ס!
אחד התלמידים שאל את המורה:
"את חושבת שזה הוגן להעניש אנשים על דברים שהם לא עשו?"
המורה ענתה: "בוודאי שלא!"
אז התלמיד אמר: "יופי, כי לא עשיתי שיעורים..."
המורה שאלה את יוסי: "יוסי ,מהו העץ האהוב עליך?"
יוסי: "אקליפטוס."
המורה: "יפה! האם אתה יודע כיצד לכתוב אקליפטוס?"
יוסי: "אממ.. בעצם אני הכי אוהב ברוש!"