הכתיבה השתפרה
המורה מעיינת בדף ההכתבה של דניאל ואומרת: דניאל הכתיבה שלך השתפרה מאוד; מצאתי רק 9 שגיאות!
דניאל:מצוין
המורה: ועכשיו אבדוק את השורה השניה
לבדיחה אחרת לחצו כאן
דני: אמא אני היחיד שענה על שאלה בכיתה!
אמא: כל הכבוד! מה הייתה השאלה?
דני: מי לא הכין שיעורי בית.
מכירים את הדברים הקטנים שנעלמים בבית ספר?
מחק,עיפרון,סרגל,מספריים,שמחת חיים...
המורה: יוסי, הכתב שלך השתפר מאוד,
מצאתי רק 9 שגיאות!
יוסי:מצוין
המורה:עכשיו אתחיל לבדוק את השורה השנייה.
המורה נתנה לתלמיד שלה שאלה השאלה:
יש לך 500 שקל.
ויש לך הודעה מיהלי שהוא צריך 200 שקל
ועוד הודעה מעומר שהוא צריך 100 שקל
מה נשאר לך
התלמיד: שני הודעות שלא נקראו ו500 מאות שקל
יוסי חזר הבייתה אחרי בית ספר.
אבא: איך היה בבית ספר?
יוסי: כיף
אבא: יופי! מה עשית היום?
יוסי: הברזתי
מורה: עכשיו קריאת שמות, יעל?
יעל: כאן
מורה: רובי?
רובי: כאן
מורה: חבל.
לימודים זה כמו אצטרובל
מי צריך אצטרובל
בית ספר זה כמו אצטרובל...
אף אחד לא באמת צריך אצטרובל
היתרון במורה חדשה הוא שאתה יכול לחזור על כל תירוצי האיחורים שלך מההתחלה.
ילד צועק על המורה שלו
המורה: אל תצעק עלי אני לא חברה שלך.
הילד: נכון על חברים שלי אני לא צועק
אם שואלת את בנה :"מה עשית היום בבית הספר?"
עונה הבן: "ניסוי בכימיה."
שואלת האם בשנית: "ומה תעשו מחר בבית הספר?"
עונה לה: "איזה בית ספר?"
המורה : למה איחרת בכל כך הרבה זמן? כבר כמעט נגמר השיעור
תלמיד : אני לא מאחר לשיעור שלך, אני מקדים לשיעור הבא
הילד מספר לאמו: אמא את יודעת, שאני הילד היחיד שענה על השאלה בכיתה !
כל הכבוד! מה הייתה השאלה? שאלה אמא,
ענה הילד : מי לא הכין שיעורי בית.
המורה: עומר תראה לנו איפה יבשת אמריקה
עומר ניגש ומצביע על היבשת.
המורה: כל הכבוד! ילדים מי גילה לנו את אמריקה?
הילדים: עומר!
ילד מספר לאביו: היום למדנו בבית הספר שבני ישראל הגיעו לים
ואז ירדה צוללת ענקית וכולם נכנסו פנימה וחצו את הים".
אומר האב: "אני לא מאמין, זה מה שלימדו אתכם?!".
"עזוב", עונה הילד,
"אם הייתי מספר לך מה באמת לימדו אותנו, בטח לא היית מאמין".
בדיחה על הכתיבה השתפרה , הבדיחה הכתיבה השתפרה
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן