איפה היית בחנוכה ?
איפה היית במסיבת חנוכה?
למה ?
כי חיפשתי אותך בנרות !
לבדיחה אחרת לחצו כאן
מה קורה למישהי שאוכלת הרבה סופגניות?
היא חנוקה
למה מדליקים נרות בחנוכה?
כדי לא להירדם מהסיפור של היוונים.
איך מסבירים לילד בימינו מה זה נס חנוכה?
אומרים לו: תחשוב שאתה מטעין את הסמארטפון שעה וזה מספיק ל 8 ימים!
השנה הבטחתי לעצמי שאני לא נוגעת בסופגנייה.
אז בעלי החזיק ואני אכלתי
אירוניה זה שלאנשים שהדליקו את המנורה קוראים מכבים.
איזה חגים יש לנו!
בראש השנה אין זמן לאכול
ביום כיפור אסור לאכול
בסוכות אין איפה לאכול
בחנוכה את מלא בשביל לאכול
בפסח אין מה לאכול
ועד שיש טו בשבט הכל יבש!
את בהריון?
-כן.
איזה חודש?
-חודש שישי.
מי החתן?
-הסופגניות של רולדין :) :)
- תגיד גבר, זה תומך אנדרואיד?
- זה סביבון אחי
אכלתי כל כך הרבה סופגניות, עכשיו אני ממש חנוקה
למה תימנים חוגגים יומולדת בחנוכה?
כי הם מעבירים את הנרות מהעוגה לחנוכייה.
מה הסביבון אמר לסופגניה יואו מיסתובב לי הראש מתוקה
- תגיד גבר, יש לזה תמיכה באנדרואיד ובגוגל הום ?
- זה סביבון אחי
אמרו לי, בדיאטה אסור להכניס סופגניות הביתה , בשום אופן. אז ישבתי באוטו ואכלתי את כולן.
ילד: אמא מזה נס כד השמן?
אמא: אממ נו איך אני אסביר לך, נכון יש את הסוללה של האייפון
ילד : נו
אמא: תחשוב שהיא הספיקה לשמונה ימים
ילד : ואו
לחמניה וסופגנייה מסתובבות ברחוב הן רואות בורקס מרביץ לשניצל
אומרת הלחמנייה לסופגנייה ׳´תראי איזה בצק אלים׳´
בדיחה על איפה היית בחנוכה ? , הבדיחה איפה היית בחנוכה ?
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן