לחמניה וסופגניה
לחמניה וסופגנייה מסתובבות ברחוב הן רואות בורקס מרביץ לשניצל
אומרת הלחמנייה לסופגנייה ׳´תראי איזה בצק אלים׳´
לבדיחה אחרת לחצו כאן
מצחיק שלאלה שהדליקו את המנורה קוראים מכבים
- תגיד גבר, יש לזה תמיכה באנדרואיד ובגוגל הום ?
- זה סביבון אחי
סבא שלי כל כך קמצן שהוא תמיד היה אומר לי "בשבילי כל גליל של נייר טואלט זה כמו נס חנוכה, זה מספיק לשמונה ימים".
גם אלברט איינשטין לא יודע להסביר איך סופגניה ששוקלת 120 גרם משמינה 3 קילוגרם
מצחיק שלאלה שהדליקו את המנורה קוראים מכבים.
חנוכה הוא החג היחיד שבו אתה יכול להיות עם אבקה לבנה מתחת לאף , ושוטר יגיד לך בתיאבון אחי
זהו החנוכה הזה אני לא נוגעת בסופגניות
אבל אם הם יגעו בי ברור שאני אוכלת אותם :)
- תגיד גבר, זה תומך אנדרואיד?
- זה סביבון אחי
המכבים בטוח היו תימנים. אף אחד אחר לא היה מסתדר עם כד שמן שמונה ימים
אישה אומרת לבעלה: "מאמי, אני יכולה לקבל ביס מהסופגניה שלך?" הבעל עונה לה: "בטח מאמי, קחי בבקשה. איך אני לא אתן לך ביס מהסופגניה שלי?" כמה שניות מאוחר יותר, האישה שואלת: "מאמי, אני יכולה לקבל עוד ביס בבקשה?" הבעל עונה: "לא צריך מאמי, לכל הביסים יש את אותו טעם".
הבטחתי שהשנה אני לא נוגעת בסופגניה !! אז חברה שלי החזיקה ואני אכלתי
אם המכבים היו מרוקאים, כד השמן לא היה מספיק ליום אחד
סופגנייה, שתי שניות של אושר, שנתיים בחדר כושר
אכלתי כל כך הרבה סופגניות, עכשיו אני ממש חנוקה
את בהריון?
-כן.
איזה חודש?
-חודש שישי.
מי החתן?
-הסופגניות של רולדין :) :)
בדיחה על לחמניה וסופגניה , הבדיחה לחמניה וסופגניה
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן