נס חנוכה
איך מסבירים לילד בימינו מה זה נס חנוכה?
אומרים לו: תחשוב שאתה מטעין את הסמארטפון שעה וזה מספיק ל 8 ימים!
לבדיחה אחרת לחצו כאן
ילד: אמא מזה נס כד השמן?
אמא: אממ נו איך אני אסביר לך, נכון יש את הסוללה של האייפון
ילד : נו
אמא: תחשוב שהיא הספיקה לשמונה ימים
ילד : ואו
לחמניה וסופגנייה מסתובבות ברחוב הן רואות בורקס מרביץ לשניצל
אומרת הלחמנייה לסופגנייה ׳´תראי איזה בצק אלים׳´
המכבים בטוח היו תימנים. אף אחד אחר לא היה מסתדר עם כד שמן שמונה ימים
מה קורה למישהי שאוכלת הרבה סופגניות?
היא חנוקה
החלטתי שהשנה אני לא נוגעת בסופגניות!
אז חברה החזיקה לי ואני אכלתי...
הבטחתי שהשנה אני לא נוגעת בסופגניה !! אז חברה שלי החזיקה ואני אכלתי
מה הסביבון אמר לסופגניה יואו מיסתובב לי הראש מתוקה
סבא שלי כל כך קמצן שהוא תמיד היה אומר לי "בשבילי כל גליל של נייר טואלט זה כמו נס חנוכה, זה מספיק לשמונה ימים".
איזה חגים יש לנו!
בראש השנה אין זמן לאכול
ביום כיפור אסור לאכול
בסוכות אין איפה לאכול
בחנוכה את מלא בשביל לאכול
בפסח אין מה לאכול
ועד שיש טו בשבט הכל יבש!
השנה הבטחתי לעצמי שאני לא נוגעת בסופגנייה.
אז בעלי החזיק ואני אכלתי
אם המכבים היו מרוקאים, כד השמן לא היה מספיק ליום אחד
- תגיד גבר, יש לזה תמיכה באנדרואיד ובגוגל הום ?
- זה סביבון אחי
למה מדליקים נרות בחנוכה?
כדי לא להירדם מהסיפור של היוונים.
למה תימנים חוגגים יומולדת בחנוכה?
כי הם מעבירים את הנרות מהעוגה לחנוכייה.
מצחיק שלאלה שהדליקו את המנורה קוראים מכבים.
בדיחה על נס חנוכה , הבדיחה נס חנוכה
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן