בדיחה לחנוכה
מצחיק שלאלה שהדליקו את המנורה קוראים מכבים.
לבדיחה אחרת לחצו כאן
את בהריון?
-כן.
איזה חודש?
-חודש שישי.
מי החתן?
-הסופגניות של רולדין :) :)
מה קורה למישהי שאוכלת הרבה סופגניות?
היא חנוקה
המכבים בטוח היו תימנים. אף אחד אחר לא היה מסתדר עם כד שמן שמונה ימים
השנה הבטחתי לעצמי שאני לא נוגעת בסופגנייה.
אז בעלי החזיק ואני אכלתי
חנוכה הוא החג היחיד שבו אתה יכול להיות עם אבקה לבנה מתחת לאף , ושוטר יגיד לך בתיאבון אחי
אישה אומרת לבעלה: "מאמי, אני יכולה לקבל ביס מהסופגניה שלך?" הבעל עונה לה: "בטח מאמי, קחי בבקשה. איך אני לא אתן לך ביס מהסופגניה שלי?" כמה שניות מאוחר יותר, האישה שואלת: "מאמי, אני יכולה לקבל עוד ביס בבקשה?" הבעל עונה: "לא צריך מאמי, לכל הביסים יש את אותו טעם".
למה תימנים חוגגים יומולדת בחנוכה?
כי הם מעבירים את הנרות מהעוגה לחנוכייה.
אכלתי כל כך הרבה סופגניות, עכשיו אני ממש חנוקה
- תגיד גבר, זה תומך אנדרואיד?
- זה סביבון אחי
אמרו לי, בדיאטה אסור להכניס סופגניות הביתה , בשום אופן. אז ישבתי באוטו ואכלתי את כולן.
איך מסבירים לילד בימינו מה זה נס חנוכה?
אומרים לו: תחשוב שאתה מטעין את הסמארטפון שעה וזה מספיק ל 8 ימים!
גם אלברט איינשטין לא יודע להסביר איך סופגניה ששוקלת 120 גרם משמינה 3 קילוגרם
ילד: אמא מזה נס כד השמן?
אמא: אממ נו איך אני אסביר לך, נכון יש את הסוללה של האייפון
ילד : נו
אמא: תחשוב שהיא הספיקה לשמונה ימים
ילד : ואו
החלטתי שהשנה אני לא נוגעת בסופגניות!
אז חברה החזיקה לי ואני אכלתי...
איך מסבירים לילדים היום על נס חנוכה ?
נכון אתה מטעין את הסוללה של הפלאפון ל100%?
עכשיו תחשוב שזה מספיק ל8 ימים !!!!
בדיחה על בדיחה לחנוכה , הבדיחה בדיחה לחנוכה
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן