בדיחה על סופגניות לחנוכה
השנה הבטחתי לעצמי שאני לא נוגעת בסופגנייה.
אז בעלי החזיק ואני אכלתי
לבדיחה אחרת לחצו כאן
מצחיק שלאלה שהדליקו את המנורה קוראים מכבים.
חנוכה הוא החג היחיד שבו אתה יכול להיות עם אבקה לבנה מתחת לאף , ושוטר יגיד לך בתיאבון אחי
אירוניה זה שלאנשים שהדליקו את המנורה קוראים מכבים.
כד קטן, כד קטן, 8 ימים של חופש הוא נתן !
לחמניה וסופגנייה מסתובבות ברחוב הן רואות בורקס מרביץ לשניצל
אומרת הלחמנייה לסופגנייה ׳´תראי איזה בצק אלים׳´
אמרו לי, בדיאטה אסור להכניס סופגניות הביתה , בשום אופן. אז ישבתי באוטו ואכלתי את כולן.
את בהריון?
-כן.
איזה חודש?
-חודש שישי.
מי החתן?
-הסופגניות של רולדין :) :)
איזה חגים יש לנו!
בראש השנה אין זמן לאכול
ביום כיפור אסור לאכול
בסוכות אין איפה לאכול
בחנוכה את מלא בשביל לאכול
בפסח אין מה לאכול
ועד שיש טו בשבט הכל יבש!
החלטתי שהשנה אני לא נוגעת בסופגניות!
אז חברה החזיקה לי ואני אכלתי...
הבטחתי שהשנה אני לא נוגעת בסופגניה !! אז חברה שלי החזיקה ואני אכלתי
למה תימנים חוגגים יומולדת בחנוכה?
כי הם מעבירים את הנרות מהעוגה לחנוכייה.
גם אלברט איינשטין לא יודע להסביר איך סופגניה ששוקלת 120 גרם משמינה 3 קילוגרם
מצחיק שלאלה שהדליקו את המנורה קוראים מכבים
סבא שלי כל כך קמצן שהוא תמיד היה אומר לי "בשבילי כל גליל של נייר טואלט זה כמו נס חנוכה, זה מספיק לשמונה ימים".
סופגנייה, שתי שניות של אושר, שנתיים בחדר כושר
בדיחה על בדיחה על סופגניות לחנוכה , הבדיחה בדיחה על סופגניות לחנוכה
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן