מטופל מגיע לפגישה אצל פסיכולוג והפסיכולוג שואל אותו במה העניין והמטופל ענה לו : אני כל הזמן אדיש בזמן האחרון, אני רוצה משהו שיגרום לי לזרימת דם רצינית, משהו שיכניס בי קצת רוח קרבית ! אז הפסיכולוג אומר לו : חכה שתראה את החשבון
איש: "למה ברחת מחדר ניתוח" ?
חולה: "האחות אמרה `תהיה חזק, אל תתרגש, זה ניתוח פשוט` ".
איש: "אז מה ? בסך הכל היא ניסתה להרגיע".
החולה: "כן, אבל היא דברה עם המנתח".
ילד קטן ניגש לאמו ואומר:
"אמא, דרכתי לאישה אחת על הרגל, התנצלתי והיא נתנה לי שוקולד".
האם: "אמרת תודה?"
הילד: "לא מה פתאום! דרכתי לה גם על הרגל השניה".
יהודי נוסע בירושלים, מחפש מקום חניה אך לא מוצא. ביאושו הוא מרים את הראש לשמיים ומתחנן "אלוהים, אם אתה מסדר לי עכשיו מקום חניה אני מבטיח שאני מתחיל לאכול רק כשר, לשמור שבת ולכבד את כל החגים" ברגע שסיים את תפילתו, ראה אל מול עיניו מקום חניה פנוי. מיד הרים ראשו לשמים ואמר "לא חשוב, הסתדרתי כבר בעצמי..."
אישה אחת עונה לשיחת טלפון ושומעת מישהו אומר לה:
תפתחי את המגירה יש שם אקדח, קחי אותו עד לסוף המסדרון.
בסוף המסדרון יש דלת, תפתחי את הדלת ויש שם איש.
תהרגי אותו ואחר כך תלכי לחלון. שם יש בריכה, תזרקי את האקדח לבריכה ותתקשרי אלי.
האישה פותחת את המגרה ואומרת לו שהיא לא רואה אקדח.
אז הבחור אומר לה: אהה סליחה זאת טעות.
"עלי לעקור את השן הכואבת", אמר רופא השיניים.
"אבל אל דאגה, זה ייקח רק חמש דקות".
"וכמה זה יעלה?", שאל הפציינט.
"מאה שקל", ענה הרופא.
"מאה שקל בעד עבודה של חמש דקות !?", התפלא החולה.
"אם זה יתרום להרגשתך הטובה", אמר הרופא,
"אפשר לבצע את העקירה במשך שעה".