פעם היה עורך דין שלא היו לו לקוחות. יום אחד נכנס לקוח למשרד שלו אז הוא העמיד פנים שהוא מדבר בטלפון כדי שזה יראה שיש לו לקוחות כעבור שעתיים סגר את הטלפון ופנה לאיש: "מצטער שחיכית כל כך הרבה זמן ...כמו שאתה רואה אני איש מאוד עסוק. מה רצונך?" עונה האיש: "אל תדאג, אני משה ובאתי להתקין לך את קו הטלפון...."
לאחר עבודה של רבע שעה נקב השרברב בשכרו: "מאה שקל".
"מאה שקל!", נזעקה עקרת הבית,
"אפילו בעלי הרופא אינו גובה תשלום כזה".
"כן", ענה השרברב, "גם אני קיבלתי פחות כשעסקתי ברפואה".
איש אחד לוקח את אישתו לנופש בטבע בבקתת עץ.
האישה,שמתרוממת לשנייה מהמיטה, אומרת:
"יקירי,תראה בחלון, איילה..."
עונה הבעל: "דבר ראשון... זו לא איילה,
זו פרה ודבר שני... זה לא חלון, זו מראה!"
איש אחד בא לחנות נעליים ואומר בשיא האיטיות:
"א נ י צ ר י ך מ י ד ה א ר ב ע י ם . . ."
המוכר זוכר שהיה עוד זוג אחד של ארבעים ומחפש בכל החנות עד שאחרי איזה שעתיים הוא מוצא ואומר:
"הנה"
אומר האיש:
". . . ו ש ל ו ש . . ."
איש אחד יושב ברכבת וכל הנסיעה מקנח את האף בשמלה של זאת שלידו.
באיזשהו שלב נמאס לאישה שלידו והיא שואלת:
"תגיד לי, אין לך ממחטת אף?!"
אז הוא עונה לה: "יש לי, אבל אני לא נותן אותה לזרים".
בעל בית מרקחת בא לרוקח הצעיר בסוף היום ושואל אותו,
"איך היה יומך הראשון?"
"היה בסדר", הוא מספר, "היה איזה איש אחד שלא מפסיק להתעטש!"
בעל בית המרקחת שאל בסקרנות, "ומה נתת לו?"
"כדורים משלשלים", אמר לו הרוקח.
"נראה אותו מתעטש עכשיו!"
2 משוגעים עוברים ברחוב ,פתאום רואים כתם חום על המדרכה.
משוגע א אומר - תזהר זה כתם חרא אל תדרוך.
משוגע ב' אומר לו: השתגעת ,זה בסך הכל כתם של שוקולד - אל תתרגש!
אחרי שהם רבים כמה זמן , מחליט משוגע ב' לבדוק מה הכתם ,הוא יורד
לריצפה ,טועם - ואז קם ואומר לחברו: וואלה ,אתה צודק - זה חרא ,מזל שלא דרכנו !!!