מאיר בא לאמא שלו ואומר לה : זוכרת שעשינו הסכם
שאם אני מקבל במבחן 100 את נותנת לי 100 שקל ?
אז האמא שמחה ואמרה : כן, נו...
אז הילד אמר : טוב, אז תביאי 50 !
המורה אמרה ליוסי שהיא תשאל אותו שאלה.
יוסי אמר: טוב אבל רק אחת.
המורה: טוב, איפה זה ארצות הברית?
יוסי: שם!
המורה: איפה זה שם?
יוסי: היי המורה זה כבר שאלה שניה.
דני התקשר למורה שלו בלילה ואמר לה: את יכולה לחזור בבקשה על החומר שלמדנו בשיעור?
המורה התפעלה והתרגשה ושאלה את דני: מה הוא היה כזה מעניין?
ענה לה דני: לא אני פשוט לא מצליח להרדם
מנהלת ראתה קבוצה של ילדי כיתה א' שהתגודדה בפינת החצר והחליטה לברר מה קורה שם. היא ניגשה למקום ושאלה את הילדים, "במה אתם משחקים?" "אנחנו מחליפים שקרים", הם סיפרו לה, "מי שמספר את השקר הכי גדול בעולם יקבל את הכלב שמצאנו." "הו! איזה דבר נורא", התקוממה המנהלת, "כשאני הייתי בגילכם לא שיקרתי אף פעם." צעקו כל הילדים בפה אחד, "הכלב שלך..."