במסיבת חנוכה של הכיתה שפכו יוסי ומשה מלח על הסופגניות.
המורה שלחה אותם למנהל.
נכנס יוסי לחדר המנהל,והמנהל בחן אותו על סיפור חנוכה.
שאל המנהל:"מיהם החשמונאים?"יוסי לא ענה.
הוסיף המנהל ושאל:"מהו נס חנוכה?"ויוסי שותק.
התעצבן המנהל ושאל בכעס:"איפה נמצא כד השמן?"
נבהל יוסי וברח מן החדר.
בחוץ פגש את משה ואמר לו:
"אכלנו אותה אחי!לא רק שהמנהל חושב שאנחנו שמנו מלח בסופניות ולא יודעים כלום על חנוכה, עכשיו הוא גם חושד שגנבנו איזה כד..."
יוסי חוזר מבית הספר ומספר לאביו שקיבל נכשל בחשבון.
"מה קרה?" שואל האב.
"המורה שאלה כמה הם 2x3 ועניתי 6".
"זאת התשובה הנכונה".
"אחר כך המורה שאלה כמה הם 3x2".
"מה ההבדל, לעזאזל?"
"זה בדיוק מה שגם אני אמרתי".
ילד אחד בא לאמא שלו ואמר לה: אמא, כל הילדים בבית ספר צוחקים עלי שיש לי ראש ענקי.
אמא: אל תקשיב להם בני, ודרך אגב קח את הכובע שלך ותביא לי איתו 20 קילו תפוחי אדמה.