שלושה בריונים נכנסים למסעדה וצועקים בקולי קולות "מי זה חיים?".
קם אחד הסועדים ועונה: "אני חיים".
הבריונים מתקרבים אליו ומתחילים להרביץ לו מכות והוא צוחק.
הבריונים מרביצים לו חזק יותר והוא ממשיך לצחוק.
הם שואלים אותו: "למה אתה צוחק?".
עונה האיש: "כי עבדתי עליכם, אני לא חיים!".
שרלוק הולמס ועוזרו דוקטור ווטסון הקימו אוהל וישנו בו מעל הכוכבים. מתישהו שרלוק קם ואומר לעוזרו ווטסון: אתה רואה את מליוני הכוכבים שבשמיים?, מה זה אומר?
ווטסון ענה: זה אומר שמתוך מליוני הכוכבים האלה יש לפחות עוד כוכב אחד עם חיים, כמו בכדור הארץ.
שרלוק צועק עליו: לא אידיוט, זה אומר שגנבו לנו את האוהל...
שאלו מישהו : הבנתי ולא הבנתי נכנסו לים הבנתי טבע מי נשאר?
תשובה: לא הבנתי
אהה לא הבנת , אני אספר לך שוב ...
הבנתי ולא הבנתי נכנסו לים הבנתי טבע מי נשאר?
תשובה: לא הבנתי
אהה לא הבנת , אני אספר לך שוב ...
...
...
וככה אפשר להמשיך לנצח
איש אחד מספר לרופא: "יש לי דלקת גרון,
אבל פעם שמעתי שאיש אחד סבל מדלקת גרון
אבל כתוצאה מטיפול של הרופא שלו הוא מת מטיפוס."
עונה לו הרופא: "אל תדאג, כשאני מטפל במישהו עם דלקת גרון,
הוא ימות רק מדלקת גרון."
טיפש אחד הולך ברחוב עם דלת על גבו.
שואלים אותו חביריו למה אתה הולך עם הדלת שלך לכל מקום?
משיב הטיפש: ככה אני יכול להיות בטוח שגנבים לא פורצים לי את הדלת.