מורה נותנת לתלמידיה דפי-צביעה ונותנת להם הנחיות:
"את השמיים תצבעו בכחול, את הדינוזאור בירוק ואת האדמה בחום" פתאום שקד אמרה: "אני רוצה לצבוע את הדינוזאור שלי בוורוד!"
המורה אמרה: "מתי ראית דינוזאור וורוד?" שקד אמרה: "בדיוק כמו שאת ראית דינוזאור ירוק!"
המורה שאלה את יוסי: "יוסי ,מהו העץ האהוב עליך?"
יוסי: "אקליפטוס."
המורה: "יפה! האם אתה יודע כיצד לכתוב אקליפטוס?"
יוסי: "אממ.. בעצם אני הכי אוהב ברוש!"
המורה ביקשה מהתלמידים לצייר ציורים. היא עברה בין התלמידים וראתה שהדף של ילד אחד ריק. היא שאלה אותו: למה הדף שלך ריק? והוא ענה: את לא רואה שציירתי דשא ופרה? לא היא ענתה. נכון, כי הפרה אכלה את הדשא והלכה.
אמא אחת מגיעה לקחת את הילד שלה מהגן ורואה את כל הילדים בפלאפונים, והגננת ישנה על ספסל.
האמא מעירה אותה ושואלת:
"תגידי את לא פוחדת שכל הילדים יברחו לך?!"
הגננת:"לא, הם לא יכולים לברוח,
ה-WiFi רק עד הגדר..."