נקום בבוקר כמו תרנגולים.
נסחוב תיקים כמו חמורים.
נהיה חרוצים כמו נמלים.
נעתיק מהלוח כמו קופים.
נהיה בשקט כמו דגים.
ואז הן מתלוננות שאנחנו מתנהגים כמו חיות.
תכלס למה צריך בית ספר ?
מוזיקה-בשביל זה יש יוטיוב
מתמטיקה-יש מחשבון
ספורט-בשביל מה יש לנו wii
שפה-אנחנו יודעים לדבר מגיל שנתיים
היסטוריה-יש ויקיפדיה
תרבות ישראל-חחח כאילו הישראלים מתורבתים
כימיה-ננסה מקסימום משהו יתפוצץ
אומנות-בשביל מה יש סובלנות
אנגלית-אנחנו נסמוך על דורה
שני ילדים קיבלו 0 במבחן, הלכו אל המורה שלהם ושאלו אתו:
איך זה יכול להיות ששנינו קיבלנו 0 במבחן???
המורה אמר : התשובות שלכם זהות
אז הם אמרו לו :זה קורה...
אז המורה אמר: גם אני חשבתי ככה עד שהגעתי לשאלה 21
וראיתי שאחד רשם אני לא יודע את התשובה ...והשני רשם גם אני לא...!!