שני ילדים קיבלו 0 במבחן, הלכו אל המורה שלהם ושאלו אתו:
איך זה יכול להיות ששנינו קיבלנו 0 במבחן???
המורה אמר : התשובות שלכם זהות
אז הם אמרו לו :זה קורה...
אז המורה אמר: גם אני חשבתי ככה עד שהגעתי לשאלה 21
וראיתי שאחד רשם אני לא יודע את התשובה ...והשני רשם גם אני לא...!!
במסיבת חנוכה של הכיתה שפכו יוסי ומשה מלח על הסופגניות.
המורה שלחה אותם למנהל.
נכנס יוסי לחדר המנהל,והמנהל בחן אותו על סיפור חנוכה.
שאל המנהל:"מיהם החשמונאים?"יוסי לא ענה.
הוסיף המנהל ושאל:"מהו נס חנוכה?"ויוסי שותק.
התעצבן המנהל ושאל בכעס:"איפה נמצא כד השמן?"
נבהל יוסי וברח מן החדר.
בחוץ פגש את משה ואמר לו:
"אכלנו אותה אחי!לא רק שהמנהל חושב שאנחנו שמנו מלח בסופניות ולא יודעים כלום על חנוכה, עכשיו הוא גם חושד שגנבנו איזה כד..."
מורה: יוסי תוריד את הרגליים מהשולחן אתה לא בבית!
יוסי: גם בבית אני שם רגליים על השולחן!
מורה: מה אמא שלך אומרת על זה?
יוסי: תוריד ת'רגליים מהשולחן! אתה לא בביה"ס!
ילד אחר איחר לשיעור.
המורה שאלה אותו למה איחרת
הילד ענה זה בגלל אמא שלי
המורה שואלת: למה בגלל אמא שלך?
הילד עונה: קמתי מאוחר
המורה עונה: איך זה קשור לאמא שלך?
הילד עונה: היא ילדה אותי