תומר הלך אל המורה,
תומר: "המורה, אני חושב שאני לא יוכל להיות בשיעורים היום."
המורה: "מה פתאום?"
תומר: "יש לנו משחק היום, חצי שעה אחרי בית ספר."
המורה: "מה זה קשור?"
תומר: "המאמן אמר שאני צריך להיות עירני."
מאיר בא לאמא שלו ואומר לה : זוכרת שעשינו הסכם
שאם אני מקבל במבחן 100 את נותנת לי 100 שקל ?
אז האמא שמחה ואמרה : כן, נו...
אז הילד אמר : טוב, אז תביאי 50 !
דני התקשר למורה שלו בלילה ואמר לה: את יכולה לחזור בבקשה על החומר שלמדנו בשיעור?
המורה התפעלה והתרגשה ושאלה את דני: מה הוא היה כזה מעניין?
ענה לה דני: לא אני פשוט לא מצליח להרדם
אני לא הולך יותר לבית הספר!", הודיע הבן לאמו.
"מה קרה?", שואלת אמו.
"כל הילדים בבית הספר מציקים לי, מכנים אותי בשמות, זורקים עליי פצצות מים וזה עוד כלום - גם כל המורים נגדי".
"אין לך ברירה", נאנחת האם, "אתה חייב ללכת לבית הספר".
"אבל למה, אמא?", שואל הבן בייאוש.
עונה האם: "כי אתה המנהל".