מפקח מגיע לבית ספר.
הוא שאל ילד אחד: מי שבר את לוחות הברית? עונה הילד: מבטיח לך שזה לא אני!
המפקח עובר ושואל עוד שלושה ילדים מי שבר את לוחות הברית וכולם עם אותה התשובה.
הולך המפקח למנהל, מספר לו את הסיפור
והמנהל אמר: בוא נגמור עם הסיפור מהר,
תגיד לי כמה זה עלה ואני אשלם לך
מורה: יוסי תוריד את הרגליים מהשולחן אתה לא בבית!
יוסי: גם בבית אני שם רגליים על השולחן!
מורה: מה אמא שלך אומרת על זה?
יוסי: תוריד ת'רגליים מהשולחן! אתה לא בביה"ס!
המורה: למה לא למדת?
אני: בשנה יש 365 ימים כדי ללמוד אחרי שמחסירים 52 שבתות נותרים רק 312 ימים יש 50 ימים בחופשת הקיץ ואי אפשר ללמוד בחום כזה, אז נישארים 263 ימים. אנחנו ישנים 8 שעות ביום בשנה זה נחשב כ-122 ימים, אז עכשו נישארנו עם 142 אם אנחנו מבלים על המחשב רק שעה אחת ביום 15 ימים נעלמים, אז עכשו נשארנו עם 126 ימים. אנחנו מבזבזים שעתיים ביום על אכילה 30 ימים נלקחים מהשנה בחישוב כולל ונישארנו עם 96 ימים. אנחנו מבלים שעה ביום לפחות בדיבורים עם משפחה וחברים אז עוד 15 ימים הולכים ונישארנו עם 81. מבחנים ובחנים לוקחים 35 ימים לפחות מהשנה שלנו ונישארנו עם 46 ימים. מחסירים פחות או יותר 40 ימי חג, ואנחנו נישארים עם 6 ימים. נגיד שאני חולה מינימום 3 ימים אני נישארת עם 3 ימים בשנה כדי ללמוד! בואי נגיד יוצאת לבלות רק יומיים. זה משאיר לי יום אחד בשנה ללמוד! והיום הזה זה יום ההולדת שלי :)
המורה: ׳´גיא תאר לך שאתה מפליג בים בסירה, ולפתע פורצת
סערה-מה תעשה?׳´
גיא: ׳´אני אשליך עוגן.׳´
המורה: ׳´יפה! ואם פורצת עוד סערה?׳´
גיא: ׳´אז אני אשליך עוגן נוסף.׳´
המורה: ׳´יפה! ואם פורצת עוד סערה?׳´
גיא: ׳´אני אשליך עוד עוגן.׳´
המורה: ׳´מה זה? מאיפה אתה מביא את כל העוגנים האלה?׳´
גיא: ׳´מאותו מקום שאתה מביא את כל הסערות האלה!׳´