נפרדתי
היא: נפרדתי מחבר שלי.
אני: אוייי, אם את צריכה כתף... יש בטיב טעם.
לבדיחה אחרת לחצו כאן
איך נמלה יודעת שנירדמה לה היד
יש לה נמלולים
אדוני, יש לך בננה באוזן.
מה? אני לא שומע! יש לי בננה באוזן!
איך קוראים לרמבו שלא עונה לטלפון ?
סילבסטר סאתהלאעונה
אתמול מישהו קרא לי עצלן, כמעט עניתי לו..
למה המדרגות בוכות?
כי יורדים עליהם
עד שסוף סוף הצלחתי בחיים אני מתעורר
המורה: עכשיו נרשום סוגי חרקים. שירה תגידי לי שם של חרק
שירה: מקקים
המורה: יופי, עכשיו רחל
רחל: מקקים
מורה: זה כבר נאמר, תביאי דוגמא אחרת מהראש שלך.
רחל: כינים
תמיד אומרים- 'אמא יש רק אחת' כאילו שאבא יש בערמות...
בית המשפט תפס גנב סכו"ם.
השופט: מה יש לך לומר להגנתך?
הגנב: אני מצטער זה היה חד פעמי!
היא אמרה שהיא לא בוכה מבצל , אז דפקתי לה אבטיח לראש
חיים-מצאתי עבודה
דני-איפה
חיים-בחנות בגדי תינוקות
דני-איך שם?
חיים - קטן עלי!
לא הרבה יודעים, אבל איזור המחייה של הבהמה הטיבטית הוא בתשבצים
איזה עכבר הולך על 2 רגליים?
- מיקי מאוס
ואיזה ברווז הולך על 2 רגליים?
- דונאלד דאק?
לא! כל הברווזים הולכים על 2!!!
יש לי CDO. זה כמו OCD אבל האותיות בסדר הנכון של הא"ב, כמו שצריך להיות.
איך אני מעיר את העציץ שלי בבוקר?
בזילי-קום!
בדיחה על נפרדתי , הבדיחה נפרדתי
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן