שליחת הודעות
יש אנשים ששולחים הודעה ככה שזה סבבה
ויש
אנשים
ששולחים
ככה
וזה
ממש
לא
סבבה
לבדיחה אחרת לחצו כאן
איך קוראים לשף במיינקראפט?
אסף גרניט
איזה מסכנות המדרגות תמיד יורדים עליהם
סולמית וכוכבית היו חברות טובות
ותמיד היו עושות הכל ביחד
עד שיום אחד הפריד בניהם איזה אפס אחד...
מה זה לוחם סומו שאוכל חריף?
מאדים
את יכולה להביא לי חלב?
אבל הרגע אכלת עוף!
אני מכירה אותך,עד שתביא לי חלב יעבור שש
שעות!
החתול נעלם אתמול בלילה מבלי להודיע לאן הוא הולך. אבל אני לא דואג, הוא עוד יחזור על ארבע.
חדש בחנויות
תחתוני איל גולן כל
פעם שאתה מפליץ זה אומר
"זה אני"
פעם אישה טיפשה הייתה במטוס שטס לספרד.
איש ספרדי בא אל האישה ושאל אותה:
אבלה אספניול? (את מדבת ספרדית?)
והאישה ענתה:
לא לא , אבלה מישראל!
אנשים נעלמים בתוכו. לכן קוראים לזה ג€“ פוף.
כמה יוונים צריך כדי להחליף נורה? עשר אחד עומד על הכיסא ותשע מסובבים את הכיסא
לא רבים יודעים, אבל השיחות הארוכות בהיסטוריה נפתחו במילים "אשמח אם תוכל להקדיש דקה מזמנך"
שמיעה של ילדים זה משהו מדהים, כשאומרים להם להרים משהו מהרצפה שבע פעמים הם לא שומעים אבל הם כן שומעים כשמישהו פותח חטיף עשרים מטר מהם
2 טיפשות נפגשות במקלחת
אחת אומרת לשנייה:"תעבירי לי את השמפו"
אומרת השנייה:"מה נגמר לך השמפו?"
עונה הראשונה:"לא פשוט על השמפו שלי כתוב "לשיער יבש" אבל כבר הרטבתי אותו..."
פינגווין נכנס לבר. הוא ניגש לברמן ושואל: ראית את אח שלי?
הברמן: איך הוא נראה?
היא: נפרדתי מחבר שלי.
אני: אוייי, אם את צריכה כתף... יש בטיב טעם.
בדיחה על שליחת הודעות , הבדיחה שליחת הודעות
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן