*אני וחבר הולכים ברחוב*
חבר:בוא נלך מפה זה יותר קצר
אני:לא מפה,נלך משם יותר קצר.
חבר:יודע מה זה אני אלך מפה ואתה תלך משם ונראה מאיפה יותר קצר.
אני:אוקיי אין בעיה.
*נעלמים משדה הראיה*
*דופק את הספרינט של חיי*
פעם אחת מספרי הטלפון החליטו לעשות מסיבה
פתאום לאחר שעה שמעו דפיקה בדלת מספר 1 פתח
הוא ראה את הנקודה ואמר לה:
"נקודה, אני מצטער אבל את לא במספרי הטלפון, תבואי בפעם אחרת".
זאת אני כוכבית, שמתי ג'ל..."