איש אחד הולך ברחוב עם 2 סיגריות בפה , מישהו מסתכל עליו ושואל אותו למה אתה מעשן 2 סיגריות?
הוא אומר אחד לי ואחד לאח שלי שבכלא .
אחרי שבוע האיש רואה אותו שוב והפעם עם סיגריה אחת .
שואל אותו : איזה יופי מה אחיך השתחרר מהכלא ?
האיש : לא , אני הפסקתי לעשן
משוגע אחד הולך ברחוב עם 2 סיגריות בפה כל פעם.
פוגש אותו חברו ושואל : " למה יש לך שתי סיגריות בפה ? "
עונה המשוגע : " אחי נכנס לכלא, אז אני מעשן 2, 1 בשבילו ".
כעבור שעה רואה החבר את המשוגע עם סיגריה אחת בפה.
אומר החבר : " מזל טוב ! אני רואה שאחיך השתחרר מהכלא! "
עונה המשוגע : " לא, פשוט הפסקתי לעשן ".
2 משוגעים עוברים ברחוב ,פתאום רואים כתם חום על המדרכה.
משוגע א אומר - תזהר זה כתם חרא אל תדרוך.
משוגע ב' אומר לו: השתגעת ,זה בסך הכל כתם של שוקולד - אל תתרגש!
אחרי שהם רבים כמה זמן , מחליט משוגע ב' לבדוק מה הכתם ,הוא יורד
לריצפה ,טועם - ואז קם ואומר לחברו: וואלה ,אתה צודק - זה חרא ,מזל שלא דרכנו !!!
איש אחד בא הגיע לבית שמסביבו מפוזרים גרגירי מלח. הוא דפק בדלת ושאל את מי שפתח לו "למה יש לך מסביב כל הבית מלח?" "אני מגרש פילים!" "אין כאן שום פיל". "אתה רואה שזה עוזר!"
ילד אחד חוזר שמח הביתה ואומר לאמא שלו: "אמא! דרכתי למישהי על הרגל, מיד התנצלתי והיא נתנה לי שוקולד"
אמא: "איזה יופי, והודתה לה על השוקולד?"
ילד: "לא! דרכתי גם על השנייה"
יום אחד יושב ביל גייטס ודג להנאתו כשלפתע עולה בחכתו דג זהב.
ביל גייטס עומד לשחרר את הדג, כשהדג שואל: "מה עם איזו משאלה?"
חושב ביל ועונה: "נו טוב... תבקש".