איש אחד עובר ברחוב.
לפתע הוא רואה בית עולה באש,
ומולו עומד איש קירח שלוב ידיים.
"של מי הבית הזה?" שואל האיש.
"שלי" עונה לו הקירח.
"מה אתה אומר?!" אומר האיש.
"אם זה היה הבית שלי אני הייתי תולש ת'שערות".
"ומה אתה חושב שעשיתי?" ענה לו הקירח.
דני:פיל כחול עלה על הר על מה עלה הפיל?
חבר של דני :על ההר
דני:פיל כחול עלה על הר על מה עלה הפיל?
חבר של דני :על זה שהוא כחול
דני:פיל כחול עלה על הר על מה עלה הפיל?
חבר של דני :נו דני מה התשובה
דני:פיל כחול עלה על הר על מה עלה הפיל?
חבר של דני כבר מעוצבן ודני ממשיך לשאול את השאלה...
דני:פיל כחול עלה על הר על מה עלה הפיל?
חבר של דני מתייאש ודני מסכים לגלות
דני: מה לא שמת לב הפיל הכחול עלה לך על העצבים[:
משוגע אחד רואה מכונית שכתוב עליה 4X4 אז הוא לוקח אבן וחורט על המכונית =16 אז הבעל של המכונית ראה את זה הלך למוסך ותיקן את זה. וככה עוד פעם ועוד פעם...
בפעם הרביעית הוא הלך למוסך ואמר להם תעשו לי =16 ליד ה4X4 שלא יהרוס את הרכב.
אחרי זה המשוגע רואה את זה לקח אבן וחרט V
בעל בית מרקחת בא לרוקח הצעיר בסוף היום ושואל אותו,
"איך היה יומך הראשון?"
"היה בסדר", הוא מספר, "היה איזה איש אחד שלא מפסיק להתעטש!"
בעל בית המרקחת שאל בסקרנות, "ומה נתת לו?"
"כדורים משלשלים", אמר לו הרוקח.
"נראה אותו מתעטש עכשיו!"
אימא של עמיר ביקשה ממנו שילך למכולת לקנות שני צנצנות דבש.
עמיר הלך וקנה, ובדרך נפלה לו צנצנת אחת.
הוא חזר רק עם צנצנת אחת ואמו שאלה: למה באתה רק עם צנצנת אחת?
עמיר: כי אחת נפלה לי בדרך.
אמו: ואיך נפלה לך צנצנת?
עמיר: "ככה" וזרק את צנצנת הדבש.