2 עובדי משרד החליטו שהם רוצים קצת חופש
פתאום המנהל נכנס לחדר ורואה את אחד העובדים תלוי הפוך על הקיר ואומר שהוא מנורה.
המנהל ראה את זה ואמר לו מיד "אני רואה שאתה קצת השתגעת קח לך חופש ותחזור כשתרגיש יותר טוב"
האיש ארז את הדברים והלך הביתה.
פתאום העובד השני שהיה במשרד אורז את הדברים שלו וגם מתכוון ללכת הביתה.
המנהל אומר לו "הלו לאן אתה חושב שאתה הולך?!"
האיש עונה לו: "מה אתה רוצה? שאני אעבוד בחושך?!"
גנב פורץ לבית ובאמצע הלילה שומע קול: "אני רואה אותך!".
הוא מסתכל מסביב ולא רואה כלום, וממשיך לחפש.
שוב נשמע הקול: "אני רואה אותך! אני אתפוס אותך"
הגנב המבוהל מדליק פנס, ומגלה תוכי בתוך כלוב.
הוא נושם לרווחה ושואל את התוכי: "מי אתה? איך קוראים לך?".
התוכי עונה: "אני משה. וזה שוקו, הפיטבול של הבית, מאחורי הספה!".
טיפש וחברו נוסעים במשאית גבוהה בגובה של 4 מטר, הם מגיעים לאיזה מנהרה בכביש שרשום בכניסה: עד 2 וחצי מטרים.
החבר: מה נעשה, אסור לנו להיכנס!
הטיפש: אל תדאג אחי, אין פה משטרה!
איציק ובבר הולכים לבריכה איציק נכנס ראשון אחרי כמה זה בבר שואל את איציק:איך המים?
ואיציק עונה;בסדר אבל בחמש דקות הראשונות קר מאוד
אז בבר אומר:אז אני יכנס עוד חמש דקות!
2 חברים נכנסו למאפייה...
חבר 1 אומר לחבר 2 תראה אני אלמד אותך לגנוב מבלי שיראו אותך.
אומר ולוקח 3 לחמניות טריות ושם בכיס,
מביט שאף אחד לא שם לב.
אומר לחבר 2 עכשיו בא נראה אותך...
החבר השני ניגש למוכר ואומר לו רוצה לראות קסם?
המוכר אומר לו בטח.
החבר שני אומר למוכר תן לי לחמנייה טרייה המוכר נותן לו והוא אוכל אותה...
תן לי עוד אחת המוכר נותן לו והוא אוכל אותה..
תן לי עוד אחת!
המוכר כבר עצבני ונותן לו עוד אחת הוא אוכל אותה וכשמסיים
המוכר אומר לו מה קורה פה איפה הקסם איפה הלחמניות שלי?! אומר לו החבר השני
כל הלחמניות שאכלתי בכיס של החבר הראשון!!