*אני וחבר הולכים ברחוב*
חבר:בוא נלך מפה זה יותר קצר
אני:לא מפה,נלך משם יותר קצר.
חבר:יודע מה זה אני אלך מפה ואתה תלך משם ונראה מאיפה יותר קצר.
אני:אוקיי אין בעיה.
*נעלמים משדה הראיה*
*דופק את הספרינט של חיי*
שלוש בלונדיניות נתקעו במעלית.
הראשונה, צועקת: הצילו!
השנייה,צועקת: הצילו!
והשלישית, צועקת: הצילו!
כל אחת בזמן אחר.
פתאום הבלונדינית הראשונה, אומרת:
"רגע, אם נצעק ביחד, ישמעו אותנו".
אז שלושת הבלונדיניות מתחילות לצעוק:
"ביחד, ביחד."
המורה: היום תעזרו לאנשים ונדבר מחר על זה בכיתה
למחרת המורה: כן שי למי עזרת
שי: אני ורותם שיראל נועה ותהילה עזרנו לזקנה לחצות את הכביש
המורה: מצויין אבל למה כל כך הרבה אנשים?
שי: כי היא לא רצתה לחצות את הכביש