פעם אחת היתה קבוצת מטיילים שרצתה לטפס על ההר הכי גבוהה בעולם ולשים דגל כדי שידעו שאנשים היו שם פעם ואיש אחד בקבוצה היה מגמגם. כשהם התחילו לטפס על ההר הוא ניסה להגיד מילה: שששששח שששששח..... בדרך למעלה כולם אמרו לו ליהיות בשקט ושיפסיק לדבר. אבל כשהם הגיעו למעלה הוא הצליח להגיד את המילה: ששששחכנו את הדגל!!! ואז כולם חזרו למטה כדי לקחת את הדגל. זה לקח להם כמה שבועות. כשהם הגיעו למטה הוא אמר עוד מילה: א א א א א א א עבדתי עלכים.... XD
שקר של כלבים : נובחים על החתול רק שמישהו רואה
השקר שלי באינטרנט: קראתי ואני מאשר את התקנון.
שקר של הגברים: את לא שמנה.
שקר של התימנים: אין לי כסף קטן.
שקר של נשים : שתי דקות אני מגיעה.
שקר של הטלפון: בדיוק באתי לחזור אליך.
השק של הפייסבוק : אנחנו שומרים על המידע שלך פרטי
שקר של ערוצי חדשות : אנחנו עצובים שקורה משהו רע
איש אחד בא למוכרת גלידה ושאל: איזה טעמים יש לך?
המוכרת ענתה שוקולד וניל ובננה, ואז התחילה להשתעל הרבה...
ואז האיש שאל אותה יש לך אסתמה?
והמוכרת השיבה לא ! יש שוקולד וניל ובננה!
איש דתי הולך בג'ונגל ופתאום רואה אריה שמזנק לעברו ומתכונן לטרוף אותו.
האיש מיד מוציא סידור ומתחיל להתפלל.
לפתע רואה האיש שגם האריה מוציא סידור.
שואל האיש:"למה אתה מוציא סידור?"
עונה האריה:"מה יש לך? ברכת המזון...".