טיפשה הולכת לבית קולנוע וקונה כרטיס היא חוזרת וקונה את הכרטיס 5 פעמים הסדרן שואל אותה למה את קונה אותו כרטיס לאותו סרט הטיפשה עונה יש שם איש אידיוט שקורע לי את הכרטיס
לילה אחד הייתה ילדה בשם לילך
ההורים שלה השאירו אותה לבד בבית בלילה
והיא שמעה את השם שלה
היא עלתה קומה ושמעה אותו יותר חזק
ועוד חזק ועוז חזק.................
בסוף היא עלתה לקומה האחרונה וראתה 2 סבתות מחלקות קלפים..
לי לך לי לך
שלוש בלונדיניות נתקעו במעלית.
הראשונה, צועקת: הצילו!
השנייה,צועקת: הצילו!
והשלישית, צועקת: הצילו!
כל אחת בזמן אחר.
פתאום הבלונדינית הראשונה, אומרת:
"רגע, אם נצעק ביחד, ישמעו אותנו".
אז שלושת הבלונדיניות מתחילות לצעוק:
"ביחד, ביחד."
כל החיות ביער התבלבלו והלכו לאריה מלך החיות
הזברה שאלה: מלך מלך אני לא יודעת איזה חיה אני
אריה: את עם פסים שחור לבן את זברה!
ואז באה אליו ג'ירפה ושאלה: מלך מלך אני לא יודעת איזה חיה אני.
אריה: את גבוהה עם נקודות את ג'ירפה!
הבת יענה הגיעה ושאלה: מלך מלך אני לא יודעת איזה חיה אני.
אריה: תחת גדול , ראש קטן את..... טריפולטית!!!
שני שותפים לדירה חזרו מבר והלכו לישון .
בבוקר למחרת הם דיברו על זה אחד חזר שיכור ואחד לא.
השיכור :"לא הייתי כזה שיכור נכון?"
השני: "אחי ,אתה זרקת תפוז על הריצפה וצעקת פיקאצ'ו אני בוחר בך!!!".