המורה: למה לא למדת?
אני: בשנה יש 365 ימים כדי ללמוד אחרי שמחסירים 52 שבתות נותרים רק 312 ימים יש 50 ימים בחופשת הקיץ ואי אפשר ללמוד בחום כזה, אז נישארים 263 ימים. אנחנו ישנים 8 שעות ביום בשנה זה נחשב כ-122 ימים, אז עכשו נישארנו עם 142 אם אנחנו מבלים על המחשב רק שעה אחת ביום 15 ימים נעלמים, אז עכשו נשארנו עם 126 ימים. אנחנו מבזבזים שעתיים ביום על אכילה 30 ימים נלקחים מהשנה בחישוב כולל ונישארנו עם 96 ימים. אנחנו מבלים שעה ביום לפחות בדיבורים עם משפחה וחברים אז עוד 15 ימים הולכים ונישארנו עם 81. מבחנים ובחנים לוקחים 35 ימים לפחות מהשנה שלנו ונישארנו עם 46 ימים. מחסירים פחות או יותר 40 ימי חג, ואנחנו נישארים עם 6 ימים. נגיד שאני חולה מינימום 3 ימים אני נישארת עם 3 ימים בשנה כדי ללמוד! בואי נגיד יוצאת לבלות רק יומיים. זה משאיר לי יום אחד בשנה ללמוד! והיום הזה זה יום ההולדת שלי :)
המורה שואלת את דני, כמה זה 10 ועוד 5 ?
דני חולץ את הנעליים
המורה: למה אתה חולץ את הנעליים ?
דני: אני צריך גם את האצבעות של הרגליים כדי לפתור את השאלה הזאת.
דני התקשר למורה שלו בלילה ואמר לה: את יכולה לחזור בבקשה על החומר שלמדנו בשיעור?
המורה התפעלה והתרגשה ושאלה את דני: מה הוא היה כזה מעניין?
ענה לה דני: לא אני פשוט לא מצליח להרדם
מאיר בא לאמא שלו ואומר לה : זוכרת שעשינו הסכם
שאם אני מקבל במבחן 100 את נותנת לי 100 שקל ?
אז האמא שמחה ואמרה : כן, נו...
אז הילד אמר : טוב, אז תביאי 50 !
פעם ילד הלך לבית ספר,
מתי שנגמר בית ספר אמו שואלת:
איך היה היום הראשון בבית ספר?
ילד: היה בסדר, אבל לא נראה לי שהמורה שלנו חכמה
אמו: למה?
ילד: בגלל שהמורה לא יודעת כלום
הכל היא שואלת אותנו