3 אנשים ברחו מהכלא.
לפתע הם שומעים סירנות ורצים להתחבא.
השוטר מוצא את הראשון מתחת לאופניים ושואל אותו "מה אתה עושה?", הוא משיב "אני מתקן את האופניים".
השוטר מוצא את השני מתחת למשאית ושואל אותו "מה אתה עושה?", הוא משיב "אני מתקן את המשאית".
השוטר מוצא את השלישי מתחת לחמור ושואל אותו "מה אתה עושה?", והוא משיב: "הרגע נולדתי".
שלוש אנשים עומדים על גג.
הראשון אומר לשני יאו איזה גובה,
השני אומר לו אני יכול לקפוץ מהגג והזרמי אוויר יחזירו אותי למעלה.
הראשון אומר לשני ישקרן, אם אתה קופץ אני קופץ.
השני אומר סבבה וקופץ, והזרמי אוויר מחזירים אותו.
הראשון אומר וואי מגניב ואז קופץ, נופל ומת.
אז השלישי אומר לשני: די כבר סופרמן, בסוף לא ישארו לך חברים.
פעם הייתה תחרות שחייה
מתמודד 1 בלי יד
מתמודד 2 בלי רגל
מתמודד 3 רק ראש
השופט שרק להתחלה והמתמודד ה3 לא קפץ,
המתמודד ה1 בועט אותו למים והוא התחיל לטבוע ולצעוק הצילו.
המציל מציל אותו ושואל אם הוא לא יודע לשחות למה הוא בא לתחרות?
אז מתמודד 3 אומר בעצבים: אני למדתי לחתור עם האוזניים פשוט שמתם לי כובע ים