איש הולך לפסיכולוג ומספר לו:
"דוקטור, אני נמצא תחת לחץ רב וכתוצאה מכך אני מאבד
את המזג שלי כשאני ליד אנשים!"
אומר הפסיכולוג: "תספר לי עוד על הבעיה שלך."
צועק עליו האיש: "עכשיו סיפרתי לך, מטומטם אחד!"
שואלים אנשים שונים מעדות שונות
את השאלה הבאה: "סליחה, מה דעתך
על המחסור בבשר בעולם?"
התשובות שהתקבלו:
האמריקאי:מה זה מחסור?
האיראני:מה זו דעה?
הסומלי:מה זה בשר?
הישראלי:מה זה סליחה?
שני אנשים יוצאים מבית קפה עמוס שהשירותים בו סגורים ומשתינים ברחוב בסימטה קרובה, אחד מהם אומר לשני, איך זה שאצלך שומעים פששש, ואצלי זה בררר? אז השני אומר לו : אם תזיז את המעיל שלך, גם אצלך זה יהיה פששש...
איזה אחד בא למציל ושואל אותו אם יש תנינים בים,
המציל עונה לו שאין תנינים אצלם בחוף,
ושזה החוף היחידי באזור בלי תנינים,
אז האיש שאל אותו, ואיך זה שרק כאן אין תנינים?
אז המציל ענה לו : זה כי הכרישים אוכלים אותם !
איש אחד רצה להחליף את שם שלו, אז הוא נסע למשרד הפנים.
שאל אותו הפקיד: "למה אתה רוצה להחליף את שמך?".
ענה האיש: "כי הוא מביך אותי".
אמר הפקיד: "איך קוראים לך?".
ענה האיש: "יהושע חרא".
הפקיד כמעט צחק לאיש בפרצוף ושאל:
"אני מבין, למה תרצה לשנות אותו?"
ענה האיש: "מנחם חרא".
פעם אחת ילד אומר לאחיו: אתה יודע,יש לנו הכל בבית.
אחיו שואל אותו בהפתעה :איך אתה יודע?
ואז אחיו עונה לו: בגלל שאתמול הבאתי צב לבית ואמא אמרה שרק זה היה חסר.
ערב אחד כל הספרות של הטלפון עשו מסיבה.
באה חמש, באה שלוש, שבע דופקת הופעה. כולם שותים ועושים חיים.
פתאום דפיקה בדלת, פותחים ועומדת שם נקודה. אומרת שמונה:"נקודה, את לא יכולה להכנס- זו מסיבה לספרות של הטלפון ואת סימן פיסוק. עופי מפה!"
אומרת הנקודה:"אחותי תירגעי, זו אני כוכבית. שמתי ג'ל"
בעל ואישה יושבים על הספה מול הטלוויזיה,
פתאום הטלפון מצלצל והבעל עונה:
שלום. לא אנחנו לא מעוניינים, לא תודה, להתראות!
האישה שואלת אותו תגיד מי זה היה?
הבעל ענה:
אימא שלך, רצתה לבוא לשבת