פעם ילד הלך לבית ספר,
מתי שנגמר בית ספר אמו שואלת:
איך היה היום הראשון בבית ספר?
ילד: היה בסדר, אבל לא נראה לי שהמורה שלנו חכמה
אמו: למה?
ילד: בגלל שהמורה לא יודעת כלום
הכל היא שואלת אותנו
מורה נותנת לתלמידיה דפי-צביעה ונותנת להם הנחיות:
"את השמיים תצבעו בכחול, את הדינוזאור בירוק ואת האדמה בחום" פתאום שקד אמרה: "אני רוצה לצבוע את הדינוזאור שלי בוורוד!"
המורה אמרה: "מתי ראית דינוזאור וורוד?" שקד אמרה: "בדיוק כמו שאת ראית דינוזאור ירוק!"
אמא אחת מגיעה לקחת את הילד שלה מהגן ורואה את כל הילדים בפלאפונים, והגננת ישנה על ספסל.
האמא מעירה אותה ושואלת:
"תגידי את לא פוחדת שכל הילדים יברחו לך?!"
הגננת:"לא, הם לא יכולים לברוח,
ה-WiFi רק עד הגדר..."
מורה: יוסי תוריד את הרגליים מהשולחן אתה לא בבית!
יוסי: גם בבית אני שם רגליים על השולחן!
מורה: מה אמא שלך אומרת על זה?
יוסי: תוריד ת'רגליים מהשולחן! אתה לא בביה"ס!