אני לא הולך יותר לבית הספר!", הודיע הבן לאמו.
"מה קרה?", שואלת אמו.
"כל הילדים בבית הספר מציקים לי, מכנים אותי בשמות, זורקים עליי פצצות מים וזה עוד כלום - גם כל המורים נגדי".
"אין לך ברירה", נאנחת האם, "אתה חייב ללכת לבית הספר".
"אבל למה, אמא?", שואל הבן בייאוש.
עונה האם: "כי אתה המנהל".
מפקח מגיע לבית ספר.
הוא שאל ילד אחד: מי שבר את לוחות הברית? עונה הילד: מבטיח לך שזה לא אני!
המפקח עובר ושואל עוד שלושה ילדים מי שבר את לוחות הברית וכולם עם אותה התשובה.
הולך המפקח למנהל, מספר לו את הסיפור
והמנהל אמר: בוא נגמור עם הסיפור מהר,
תגיד לי כמה זה עלה ואני אשלם לך
"אם יש פה אידיוט בכיתה שיקום!"
אמרה המורה, ובמשך כמה דקות לא קרה כלום.
פתאום התרומם תלמיד אחד.
"כן אדוני" אמרה המורה "אולי תסביר לכולם למה עמדת?".
"פשוט ראיתי אותך עומדת המורה" ענה התלמיד והוסיף
"לא נעים שאת האידיוט היחיד"
המורה שואלת את רן: אם תצא לטבע וקרנף יתקוף אותך, מה תעשה?
רן אומר: אני אתחבא במערה.
המורה: אם פיל יתקוף אותך, מה תעשה?
רן: אני אתחבא במערה אחרת.
המורה: ואם יתקוף אותך דינוזאור, מה תעשה?
רן: אני אתחבא בעוד מערה.
המורה: מאיפה אתה מביא את כל המערות?
רן: מאיפה שאת מביאה את כל החיות.
מפקח נכנס לכיתה, שואל תלמיד- מי שבר את לוחות הברית?
התלמיד: נשבע לך המפקח, זה לא אני!
המפקח מזועזע, הולך למורה.
המורה: אני מכיר את הילד הזה מצויין, זה לא הוא.
המפקח בהלם, הולך למנהל.
המנהל: בוא לא נעשה מזה עסק, כמה הלוחות עולים?
המורה: ׳´גיא תאר לך שאתה מפליג בים בסירה, ולפתע פורצת
סערה-מה תעשה?׳´
גיא: ׳´אני אשליך עוגן.׳´
המורה: ׳´יפה! ואם פורצת עוד סערה?׳´
גיא: ׳´אז אני אשליך עוגן נוסף.׳´
המורה: ׳´יפה! ואם פורצת עוד סערה?׳´
גיא: ׳´אני אשליך עוד עוגן.׳´
המורה: ׳´מה זה? מאיפה אתה מביא את כל העוגנים האלה?׳´
גיא: ׳´מאותו מקום שאתה מביא את כל הסערות האלה!׳´
ילד אחד בא לאמא שלו ואמר לה: אמא, כל הילדים בבית ספר צוחקים עלי שיש לי ראש ענקי.
אמא: אל תקשיב להם בני, ודרך אגב קח את הכובע שלך ותביא לי איתו 20 קילו תפוחי אדמה.