שוטר אחד עצר נהג שיכור על נהיגה במהירות מופרזת.
שוטר ניגש אליו ואמר: "רשיונות בבקשה."
השיכור השיב לו: "איחרת קצת, אחד מהחברים שלך לקח לי אותם לפני חצי שנה..."
גברת נכנסת לאוטובוס עם הבן שלה ומשלמת רק על עצמה שואל אותה הנהג גברת למה את לא משלמת גם על הילד אז היא אומרת לו הוא רק בן שלוש .
הנהג אומר לה זוזי רגע היא זזה והוא רואה את הילד ואומר לה מזה איך הוא יצא כזה מכוער הגברת נעלבת והולכת לשבת נכנס בחור לאוטובוס ורואה את הגברת בוכה הוא שאול אותה מה קרה היא אומרת לו שהנהג העליב אותה , אז הוא אמר לה מה את שמה עליו לכי קרעי אותו מכות אני ישמור לך על הקוף....!!!!!
אם מאבדים עט לא כותבים
אם לא כותבים לא מקבלים ציון טוב
אם לא מקבלים ציון טוב לא עושים בגרות
אם לא עושים בגרות לא הולכים לעבודה
אם לא הולכים לעבודה אין כסף
אם אין כסף אין אוכל
אם אין אוכל אין מים
אם אין מים מתים
איש אחד יצא מהבאר ב 2 לפנות בוקר.
הוא היה שיכור ולא רצה לנהוג, לכן השאיר את האוטו בחנייה והלך ברגל.
בדרך עצר אותו שוטר ושאל: מה אתה עושה כאן ב 2 לפנות בוקר?
- אני הולך להרצאה
- ומי הולך להרצות לך בשעה כזו?
- אישתי
חולה אחד מגיע לרופא והרופא אומר לו :
יש לי שתי בשורות בשבילך אחת רעה והשניה רעה מאד.
הרעה היא שיש לך שבוע לחיות
והרעה מאד היא שאני מחפש אותך כבר שישה ימים !
אמא ותינוק מדברים.
אמא:חמוד תגיד אמא
תינוק:אבא.
אמא:נו תגיד אמא!
תינוק:אבא.
אמא:נו כוסעמק תגיד אמא!
תינוק:כוסעמק.
אמא:לא אל תגיד את זה תגיד אב...
פתאום האבא נכנס לחדר וקוטע את השיחה.
אבא:שלום חזרתי!
תינוק:כוסעמק.
אבא:מה זה מי לימד אותך את זה?
תינוק:אמא!