טיפש וחברו נוסעים במשאית גבוהה בגובה של 4 מטר,
הם מגיעים לאיזה מנהרה בכביש שרשום בכניסה: עד 2 וחצי מטרים.
החבר: מה נעשה, אסור לנו להיכנס!
הטיפש: אל תדאג, אין פה משטרה!
"גברת, אני מוכרח לראות את הדוקטור. שתיתי רעל מסוכן".
"מצטערת", משכה המזכירה בכתפיה,
"אני יכולה לקבוע לך תור רק לעוד שישה שבועות".
"לעוד שישה שבועות? אני עלול למות עד אז!"
"אין דבר. את התור אפשר יהיה תמיד לבטל".
אחד נכנס לבר.
אומר לברמן "עשה טובה, לפני שזה מתחיל, תביא כוסית וויסקי"
נותן לו הברמן כוסית.
האיש לוגם וכשגומר אומר שוב: "עשה טובה, לפני שזה מתחיל - תביא עוד כוסית."
נותן לו הברמן עוד כוסית.
האיש לוגם וחוזר "עשה טובה.... "
די !.. עוצר אותו הברמן
"מה עם הכסף ?!" "
ואאהה הנה זה מתחיל... אומר האיש.
ידיד: "למה ברחת מחדר ניתוח" ?
חולה: "האחות אמרה 'תהיה חזק, אל תתרגש, זה ניתוח פשוט' ".
ידיד: "אז מה ? בסך הכל היא ניסתה להרגיע".
החולה: "כן, אבל היא דברה עם המנתח".
שרה לא מצליחה להתרכז בסרט בקולנוע בגלל הנשים לצידה שלא מפסיקות לפטפט.
היא פונה ואומרת להן: "סליחה, אני לא שומעת כלום"
-ברור!, ענה לה אחת מהן, זה שיחה פרטית!
שני עצלנים עוצרים טרמפים, כעבור זמן מסוים אחד צופר להם ועוצר במרחק של 100 מטר מהם, אז אומר אחד מהם לשני : תראה איזה מניאק, הוא עצר לנו, איפה שאנחנו רוצים לרדת !