"עלי לעקור את השן הכואבת", אמר רופא השיניים.
"אבל אל דאגה, זה ייקח רק חמש דקות".
"וכמה זה יעלה?", שאל הפציינט.
"מאה שקל", ענה הרופא.
"מאה שקל בעד עבודה של חמש דקות !?", התפלא החולה.
"אם זה יתרום להרגשתך הטובה", אמר הרופא,
"אפשר לבצע את העקירה במשך שעה".
שמתי את הסמארטפון והארנק בתיק החוף שלי,
וביקשתי מערס לידי: "אתה יכול לשים עין על החפצים שלי כשאני נכנס למים?"
"כנס כנס", השיב לי, "כבר שעה אני שם עין על החפצים שלך".
איש הולך לפסיכולוג.
האיש: תגיד, כמה כסף עולה הטיפול?
הפסיכולוג: אלף שקל ל-2 שאלות.
האיש: מה! למה כל כך יקר?
הפסיכולוג: כי זה המחיר שלי, ומה השאלה השניה?
אחד נכנס לבר.
אומר לברמן "עשה טובה, לפני שזה מתחיל, תביא כוסית וויסקי"
נותן לו הברמן כוסית.
האיש לוגם וכשגומר אומר שוב: "עשה טובה, לפני שזה מתחיל - תביא עוד כוסית."
נותן לו הברמן עוד כוסית.
האיש לוגם וחוזר "עשה טובה.... "
די !.. עוצר אותו הברמן
"מה עם הכסף ?!" "
ואאהה הנה זה מתחיל... אומר האיש.
שני אנשים יוצאים מבית קפה עמוס שהשירותים בו סגורים ומשתינים ברחוב בסימטה קרובה, אחד מהם אומר לשני, איך זה שאצלך שומעים פששש, ואצלי זה בררר? אז השני אומר לו : אם תזיז את המעיל שלך, גם אצלך זה יהיה פששש...
ראיתי חבר שלי ברחוב, חבוש בשתי הלחיים.
שאלתי אותו: מה קרה?
הוא אמר לי: גיהצתי והטלפון צלצל, אז בטעות הרמתי את המגהץ לאוזן.
אמרתי: זה מסביר רק לחי אחת, מה קרה לך בשנייה?
אז הוא אמר: להתקשר לרופא, לא צריך?
איציק ובבר הולכים לבריכה איציק נכנס ראשון אחרי כמה זה בבר שואל את איציק:איך המים?
ואיציק עונה;בסדר אבל בחמש דקות הראשונות קר מאוד
אז בבר אומר:אז אני יכנס עוד חמש דקות!
לשולחנו של מנהל בחברה גדולה הגיעו 700 קורות חיים של אנשים שביקשו להתקבל לעבודה. המנהל מסתכל על הערימה ואומר למזכירה שלו "קחי את 30 העליונים ותזמיני אותם לראיונות. את השאר תזרקי לפח". המזכירה נדהמת מהבקשה. "השתגעת? לזרוק פרטים וקורות חיים של 670 אנשים?! אולי שם נמצאים הטובים ביותר?" מסתכל עליה המנהל ואומר "אולי, אבל אני לא צריך אנשים בלי מזל..."