חבר קמצן בא לבית של חבר שלו ומביא שקית פיסטוקים איתו. "תן קצת" מבקש החבר. הוא נענה לבקשה ונותן לו פיסטוק אחד. אחרי מספר דקות החבר חוזר ומבקש "תן לי עוד קצת". הוא סוגר את השקית במהירות ואומר "אחי, באחריות ! כולם באותו הטעם".
3 אנשים יושבים בבית יולדות.
היולדת יוצאת ואומרת לאחד מזל טוב יש לך 7 תינוקות!
האיש אומר איזה צירוף מקרים אני גר בבאר שבע.
היולדת יוצאת לאיש השני ואומרת מזל טוב יש לך 8 תינוקות!
האיש אומר איזה צירוף מקרים אני גר בקרית שמונה.
היולדת יוצאת לאיש השלישי ורואה אותו בורח במהירות.
היא רצה אחריו ושואלת אותו למה אתה בורח?
האיש עונה לה "אני גר באלפי מנשה!!!"
פעם הייתה משפחה עצבנית כל הזמן האבא והאמא היו רבים.
פעם אחת הילדים רבו . אמרו להם ההורים: "למה אתם רבים? זה לא יפה!. הילדים ענו "כי אנחנו משחקים אבא ואמא".
אייל גולן הולך להופעה בכלא.
אחרי ההופעה ניגש אליו אחד מהאסירים ואומר לו:"אייל איך אני מעריך אותך יש לי את כל הדיסקים שלך,את הקלטות שלך,
את הסלון שלך,את המקרר שלך..."
שני ילדים הולכים לים: אחד נכנס למים ויושב,
שואל הילד השני: "תגיד איך המים?"
זה שבתוך המים עונה:
"הם קרים בהתחלה אחרי 5 דקות הם נעימים."
השני אומר: "אוקיי אני אכנס עוד 5 דקות.
שני אנשי צבא הולכים ברחוב
וצולעים. כשהם מתקרבים זה
לזה אומר אחד מהם לשני:
"מלחמת לבנון, מוקש...
לפני עשרים שנה".
עונה השני: "קקי של כלב,
כאן ברחוב... לפני חמש דקות..."