שואלים אנשים שונים מעדות שונות
את השאלה הבאה: "סליחה, מה דעתך
על המחסור בבשר בעולם?"
התשובות שהתקבלו:
האמריקאי:מה זה מחסור?
האיראני:מה זו דעה?
הסומלי:מה זה בשר?
הישראלי:מה זה סליחה?
חבר קמצן בא לבית של חבר שלו ומביא שקית פיסטוקים איתו. "תן קצת" מבקש החבר. הוא נענה לבקשה ונותן לו פיסטוק אחד. אחרי מספר דקות החבר חוזר ומבקש "תן לי עוד קצת". הוא סוגר את השקית במהירות ואומר "אחי, באחריות ! כולם באותו הטעם".
ידיד: "למה ברחת מחדר ניתוח" ?
חולה: "האחות אמרה 'תהיה חזק, אל תתרגש, זה ניתוח פשוט' ".
ידיד: "אז מה ? בסך הכל היא ניסתה להרגיע".
החולה: "כן, אבל היא דברה עם המנתח".