*אני וחבר הולכים ברחוב*
חבר:בוא נלך מפה זה יותר קצר
אני:לא מפה,נלך משם יותר קצר.
חבר:יודע מה זה אני אלך מפה ואתה תלך משם ונראה מאיפה יותר קצר.
אני:אוקיי אין בעיה.
*נעלמים משדה הראיה*
*דופק את הספרינט של חיי*
כל החיות ביער התבלבלו והלכו לאריה מלך החיות
הזברה שאלה: מלך מלך אני לא יודעת איזה חיה אני
אריה: את עם פסים שחור לבן את זברה!
ואז באה אליו ג'ירפה ושאלה: מלך מלך אני לא יודעת איזה חיה אני.
אריה: את גבוהה עם נקודות את ג'ירפה!
הבת יענה הגיעה ושאלה: מלך מלך אני לא יודעת איזה חיה אני.
אריה: תחת גדול , ראש קטן את..... טריפולטית!!!
זקנה אחת עוברת לבית אבות,היא נשענת לצד אחד והמטפלים שמים לה כרית שלא תיפול ואז היא זזה ונשענת לצד השני מעבירים לה את הכרית לצד השני,ואז הבן שלה מתקשר אליה ושואל איך בבית אבות החדש?היא עונה:אחלה בית אבות אבל לא נותנים לי להפליץ
איש אחד מזמין במסעדה מרק בנגיעות בטטה,
הוא מקבל את המרק בלי הבטטה,
אחר כך באה אישה שמנה ומתחילה לגעת בו,
האיש שאל אותה למה את נוגעת בי ?
האישה : הזמנת מרק בנגיעות בטטה.