מורה נותנת לתלמידיה דפי-צביעה ונותנת להם הנחיות:
"את השמיים תצבעו בכחול, את הדינוזאור בירוק ואת האדמה בחום" פתאום שקד אמרה: "אני רוצה לצבוע את הדינוזאור שלי בוורוד!"
המורה אמרה: "מתי ראית דינוזאור וורוד?" שקד אמרה: "בדיוק כמו שאת ראית דינוזאור ירוק!"
מורה לגיאוגרפיה נותנת לתלמידיה לעשות עבודה.
לאחר השיעור ניגשת תלמידה אל המורה ומבקשת תמונה שלה.
שואלת המורה: "בשביל מה את צריכה תמונה שלי?"
עונה הילדה: "אני עושה עבודה על אסונות הטבע."
מורה: יוסי תוריד את הרגליים מהשולחן אתה לא בבית!
יוסי: גם בבית אני שם רגליים על השולחן!
מורה: מה אמא שלך אומרת על זה?
יוסי: תוריד ת'רגליים מהשולחן! אתה לא בביה"ס!