יהודי אחד נכנס לבר,מתיישב,וצועק לברמן-יו יו ניגר,תביא לי בירה... הברמן מתעצבן מההערה הגזענית על הצבע עור שלו אך שותק ומביא לו בירה... לאחר שסיים את הבירה,היהודי צועק שוב לברמן-יו יו שחור,תביא לי בירה, הברמן מתעצבן,סוגר את היד לאגרוף מעצבים אך מיד מרגיע את עצמו ומניח ליהודי את הבירה... היהודי מסיים את הבירה וצועק שוב לברמן- יו יו כושי סמבו,תביא לי בירה, הברמן מתחרפן וצועק לו-היי תקשיב,אם המצב היה הפוך והייתי צועק לך ככה הערות גזעניות איך היית מרגיש הא??!??! היהודי משיב-לא יודע בוא נבדוק... הברמן והיהודי מתחלפים...והברמן צועק ליהודי שנמצא כעת בבר-יו יהודון!! תביא לי בירה.... היהודי ניגש לברמן ואומר לו-סליחה אנחנו לא מוכרים כאן לשחורים
שני שוטרים יוצאים לסיור בעירק.
פתאום הם מוצאים שני טילי טומהוק אמריקאים שלא התפוצצו.
הם מחליטים להעמיס אותם ולהסיעם לתחנה.
לאחר שעה של נסיעה, שואל אחד השוטרים את השני:
"תגיד, מה נעשה אם אחד הטילים יתפוצץ לנו ברכב?"
עונה השני: "נגיד שמצאנו רק אחד!"